Vriendinnetje heeft fatburners, ik heb er één geprobeerd maar ik word er misselijk van. Nu vraag ik me af of mensen dit hebben gebruikt en wat het eigenlijk doet?
Er zit iets in waardoor je hartslag omhoog gaat. Met een hogere hartslag verbrand je meer vet. (Bij het sporten gaat je hartslag ook omhoog, teken van verbranding). Vandaar die hartproblemen!
In die pillen zit vaak veel cafeïne die ervoor zorgen dat je hartslag omhoog gaat, wat al gezegd is. Er zijn ook varianten die vocht af (zouden moeten) drijven.
Alle plusjes van deze nieuwe afslanker op een rijtje: · De capsule is warmte en vochtbestendig · De naad van deze speciale capsule is met speciale techniek dichtgelast · De stikstofbel in de capsule stabiliseert de inhoud en beschermt de ingrediënten tegen zuurstof · De unieke vloeibare toedieningsvorm staat garant voor snellere opname en volledige biobeschikbaarheid van alle ingrediënten. · Liquid Fatburner bevat een combinatie van de zuiverste vorm van het vetvretende aminozuur Carnitine en een krachtig gestandaardiseerd groene thee extract · Dankzij de revolutionaire vloeibare toedieningsvorm zijn alle werkzame stoffen direct · opneembaar op de juiste plaats in het lichaam
dat groene thee-extract in combinatie met cafeïne is gevaarlijk, google er maar eens op. Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar via de sportschool weleens gehoord dat iemand er hartklachten van kreeg.