Maar ik ben nu ook helemaal van me Psoriasis (huidziekte) af, ik zat helemaal van top tot teen onder, maar nu gelukkig niet meer.Nu heb ik strippen met capsules liggen van 2 jaar geleden, en ik zie dat deze capsules er anders uitzien dan de nieuwe. Er zitten zwarte spikkels in, terwijl die nieuwe capsules egaal beige zijn. Een hele lastige vraag, maar zou dit goed zijn? Ik heb al contact gehad met Equilac, en die vertelde me dat capsules die over datum zijn niet gevaarlijk zijn om te slikken, en dat de capsules eigenlijk nog veel langer houdbaar zijn dan de datum aangeeft (+- 4 jaar na aankoop). Alleen ik vertrouw het niet zo.. zou zonde zijn, want het zijn nog 8 strippen waar ik maanden mee kan doen!
Wie heeft het antwoord, of heeft de oudere capsules ook nog? Ik kan me niet herinneren dat er spikkels in zaten.

Edit;
Voor degenen die niet weten wat ik bedoel heb ik maar ff een foto gemaakt

Maar de bijwerking is dus: dat alle onzuiverheden en huidziektes die je hebt de eerste 3 maanden veel erger word, zoals Psoriasis en puistjes. Ik vind het niet zo erg
niet normaal. Maar ik gebruik de capsules nu weer in combinatie met dode zee behandellotion, en nu gaat het weer stukken beter