Vreemde soort pijn overal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_V

Vreemde soort pijn overal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 17:40

Hallo bokkers,

Sinds een paard dagen heb ik over delen van mijn lichaam een vreemde soort pijn. Een soort kramp gevoel, maar het is geen kramp.

Het is begonnen met pijn in mijn rechter schouder die doortrok naar mijn arm en vervolgens in mijn ringvinger ging zitten. Daarna verplaatste de pijn zich naar mijn pink.
De pijn in mijn arm en pink zijn nu weg, maar sinds vanmiddag zit het in mijn nek, net achter mijn oor. Het is niet een pijn die meteen door heel mijn hoofd trekt, of net zoals ik spierpijn in mijn nek heb (door bijv. spanning) doortrekt naar mijn voorhoofd.

De pijn is trouwens niet echt hevige pijn, maar heel zeurend en vergelijkbaar met (lichte) kramp.

Omdat het er nog niet langs zit heb ik besloten om nog even te wachten met naar de dokter gaan, omdat het op elke plaats wel wegtrekt.

Omdat ik me toch best zorgen maak en het eerst even wil aankijken, ben ik wel benieuwd of iemand dit herkent?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:12

Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar ik zou voor de zekerheid toch even langs de HA gaan :)

xDramaQueen

Re: Vreemde soort pijn overal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:19

ik heb het vaak in mijn benen, heel vervelend gevoel is het, maar het trekt vrijwel altijd weg bij mij.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-09 19:28

Gelukkig iemand die het herkent :)

gisteravond is de 'pijn' aan mijn hoofd weggegaan, wel had ik vandaag soms het idee dat ik minder goed kon horen?
In mijn pink is het vandaag ook even teruggekomen, maar dat ging vrij snel weg.

Ik wil het voorlopig even aankijken, maar niet lang meer.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 22:29

ik ga voornamelijk niet naar de dokter omdat ik gééén idee heb hoe ik het uit moet leggen...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:59

Magnesuimpillen helpen hier goed bij,anders kan je altijd nog naar de h.a gaan.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 19:45

Hmm om nou meteen pillen te gaan slikken zonder voorschrift van de dokter lijkt me niet zo'n slim plan :=

Gelukkig is het al wel iets minder geworden, soms komt het even terug en dan vooral in mijn hoofd. Ik heb dan ook sinds het in mijn hoofd is gekomen er ook nog 'normale' hoofdpijn bij gekregen dus dan is het wel even dubbelop...

Ik denk trouwens dat het gewoon een griepje is, dus ik ga niet meer langs de dokter (of ik moet mn bed niet meer uit kunnen komen, dan komt dokter maar hierheen := ).

Toch bedankt voor de reacties :)

En ohja, dramaqueen, mocht het bij jou wel langer aanhouden moet je denk toch maar eens proberen om het aan de dokter uit te leggen ;) (die pijn is, als je hetzelfde hebt, niet echt lang uit te houden.. )

ikkemartina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 20:46

je hebt best kans dat het een zenuw is die even bekneld heb gezeten daar kan je nog een tijdje last van hebben...
ken je wel alles gewoon bewegen...
als het begon in je schouder dan trekt het eerst naar benede(arm en hand) en daarna vaak omhoog....
als je het niet vertrouw ff naar de HA gaan...
het ken natuurlijk ook iets anders zijn hoor

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:18

Manon_V schreef:
Hmm om nou meteen pillen te gaan slikken zonder voorschrift van de dokter lijkt me niet zo'n slim plan :=

Gelukkig is het al wel iets minder geworden, soms komt het even terug en dan vooral in mijn hoofd. Ik heb dan ook sinds het in mijn hoofd is gekomen er ook nog 'normale' hoofdpijn bij gekregen dus dan is het wel even dubbelop...

Ik denk trouwens dat het gewoon een griepje is, dus ik ga niet meer langs de dokter (of ik moet mn bed niet meer uit kunnen komen, dan komt dokter maar hierheen := ).

Toch bedankt voor de reacties :)

En ohja, dramaqueen, mocht het bij jou wel langer aanhouden moet je denk toch maar eens proberen om het aan de dokter uit te leggen ;) (die pijn is, als je hetzelfde hebt, niet echt lang uit te houden.. )

Magnesium is niets bijzonders hoor, kan geen kwaad, ik slik het al voor mn kuitkrampen, magnesium kan je vergelijken met een vitaminepil, dus helemaal geen rare dingen.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 11:49

Zou heel goed een vitaminegebrek kunnen zijn. Bijvoorbeeld B12. Dus even aan de multivitamine pillen en als het dan niet weg trekt naar de HA, en even bloed laten prikken op vitaminegehalten.

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 13:53

Vitaminegebrek? daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Dat zou wel makkelijk kunnen namelijk, ik leef op 't moment nou niet bepaald gezond :=