Soort angst/inbeelding, wie herkent dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rosa__

Soort angst/inbeelding, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 22:55

Net had ik iets heel engs, ben er nog steeds ff naar van. Ik zat met mijn zusje in de jacuzzi (wel met bikini's natuurlijk). We zaten er ongeveer een half uur in en waren een beetje aan het kletsen en zo. Toen zei ze: "Ik ga ff onder water, mijn haar uitspoelen." Haar haar zat namelijk onder het schuim. Nou, toen ging ze dus onder water... Ik hoorde haar na 2 seconden bubbels blazen. Dat duurde maar heel kort. Toen bleef ze stil liggen, met haar hoofd onder water... 10 seconden verder, duurt wel erg lang! Ik zei: "Julia! Julia! Hallo, Julia? ANTWOORD of zo? Hè, ben je er wel?" Ze antwoordde helemaal niet en bleef maar stil liggen. Ik raakte lichtelijk in paniek en mijn hart begon sneller te kloppen. "JULIA?! Serieus nu!" riep ik nog 1 keer. Als ze maar niet aan het verdrinken was of zo, dacht ik. Ze zal toch niet onwel geworden zijn? Ik pakte haar hoofd en trok het naar boven, boven het water. Snel, misschien was het al te laat! Ik schrok heel erg toen haar hoofd boven het water was. Voor mijn gevoel had ik een vers lijk in mijn handen. Ze bewoog totaal niet en bleef lusteloos liggen. Ik hoorde haar niet eens ademen! "Wakker worden!" zei ik dwingend tegen mijn zusje. Ik schudde haar hoofd een paar keer heen en weer, maar geen reactie. Toen viel haar hoofd weer in het water. Na ongeveer 4 seconden kwam ze ineens omhoog. Ik zei: "OMG! Je leek net dood! Waarom was je zolang onder water?" "Huh? Waar heb je het over?" vroeg ze. "Nou, je bewoog helemaal niet en zo," zei ik. Mijn zusje haalde haar schouders op. Ze wist totaal niet waar ik het over had en keek me vragend aan. "Volgens mij is er iets met jou!" riep ze. Ik was in de war... Hoe kon dit gebeuren? Misschien is er inderdaad wel iets met mij. Maar goed, ze was in het begin, voor ik haar omhoog haalde, wel bijna 20 seconden onder water geweest. Het lijkt net of ik dit verhaal sterk overdreven heb geschreven, maar zo gebeurde het écht (voor mijn gevoel)! Heb ik dit nu allemaal ingebeeld? Pff, gek, hè? Het is wel even schrikken. Hebben jullie weleens zo'n ervaring gehad? Het lijkt net een stukje uit een eng boek of zo!

Elinee

Re: Soort angst/inbeelding, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:59

misschien heb je het niet ingebeeld, maar kan je zusje het zich niet herinneren..

mensen die ineens niet goed worden, kunnen zich er later vaak niets van herinneren.

ik zou er niet te veel over nadenken, en je zusje een beetje in de gaten houden ;)

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 08:35

Ik denk niet dat je zoiets zomaar kunt inbeelden.. (tenzij je in slaap bent gevallen)

Als ik jou was zou ik dit wel serieus nemen. Flauwvallen en dan niet eens merken dat er überhaupt iets is gebeurd, vind ik wel heel vreemd. Misschien een idee om dit even te bespreken met je ouders en/of je zusje.

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:29

Acteert je zusje niet alles?
Is niet vervelend bedoeld hoor, ik kan het natuurlijk mis hebben.

Het is natuurlijk heel erg schrikken. Als ze echt van niks meer weet, zou ik het idd bespreken met je ouders en zusje. En haar na laten kijken. Voor hetzelfde geldt, was jij er niet bij geweest...

Sterkte ermee..