Ik loop hier nu al een jaar tot een paar maanden mee, maar ik wou het hier toch even neerzetten.
Eigenlijk mijn hele leven ben ik al snel moe. heb totaal geen conditie en ook weinig kracht in me spieren.
Nu sinds een jaar ongeveer kan ik smorgens mijn bed niet uitkomen.
Ik heb een half uur nodig om wakker te worden, en dan nog kost het me heel veel moeite.
Ik kan vroeg gaan slapen, of juist heel laat gaan slapen, ik ben smorgens gewoon echt dood en dood moe.
Wanneer ik een vrije dag heb slaap ik zo uit tot een uur of 12, ga wat eten, val weer in slaap,
Ga avond eten en slaap zo weer verder, en de volgende dag weer dood moe.
Ook heb ik erg veel last van me spieren ze voelen moe en onrustig aan.
Ook heb ik veel last van hoofdpijn en duizeligheid.
Contact met vriendinnen en mensen van mijn leeftijd is hierdoor veel minder geworden, omdat ik er
echt te moe voor ben. Het liefst zit ik de hele dag binnen niks te doen. Als ik dan wel wat ga doen, ben
ik daarna heel erg moe, en zou ik het liefst zo weer gaan slapen.
Ik ben al een aantal keren na de dokter geweest, testen gedaan voor pfeiffer en nog veel meer.
Maar steeds komt er niks uit.
Nu heb ik wat gelezen over chronisch vermoeidheids syndroom en een test gedaan en de uitkomst was dat ik het
misschien zou kunnen hebben, en even langs de dokter zou moeten gaan.
Zijn er mensen die ook ervaring hebben met deze klachten? Wat zou ik tegen mijn arts kunnen zeggen.
Ik heb het gevoel dat hij mij niet echt serieus neemt, hij stuurt me elke x langs het ziekenhuis om een vage test te doen,
maar heeft nooit een idee wat het zou kunnen zijn, of wat ik zou kunnen proberen om te veranderen en activer te worden.
Alvast bedankt voor het lezen.