Striae op onderrug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Striae op onderrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 13:53

Bah, bah, bah! Wordt er zo gek van!

De ene keer zie je het helemaal niet, nérgens last van.. en dan een paar uur later kijk je in de spiegel en zie je de vreselijkste strepen zitten bij mij. Alsof ik zwaar ben mishandeld ofzo, man wat lelijk! Iemand een idee hoe dit telkenz zo opeens tevoorschijn kan komen, en hoe ik het verminder?

Apoc

Re: Striae op onderrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:20

Heb je het niet als je in een bepaalde houding hebt gezeten>> Striae is geloof ik blijvend en aangezien het bij jou er soms ineens is, denk ik dat het eerder daardoor komt. Of zit je op dit moment in een groei spurt of word je dikker??

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 14:26

Ik ben eerder aan het afvallen dan dat ik dikker wordt.. rotperiode, veel stress en val onbewust af
maar idd, daar heb ik niet aan gedacht.. een groeispurt zou het ook kunnen zijn, aangezien ik al heel lang niet meer gegroeid ben. Zou idd nu ook eens kunnen gebeuren. :=

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:31

Anders moet je gewoon even opletten hoe je gezeten hebt als het weer opduikt. Groeispurt zou het dan kunnen zijn, maar dan zit het eigenlijk meer bij de benen, buik en borsten als ik het goed heb. Ik heb het eerlijk gezegd nog nooit gehoord bij een onderrug.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 14:34

Bij buik en borsten heb ik nooit last gehad. Bovenbenen wel, maar dat is lichtelijk en heel normaal dat ik me er eigenlijk niet veel van aantrek.. Ik zal wel letten op mijn houding, kijken hoe het dan gaat. Het zijn echt van die striemen..

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:37

Ik heb dat ook wel.. Het zit er altijd. Maar de ene keer overduidelijk en het andere moment moet je echt goed kijken om het te zien...

Niet op mijn onderrug, maar op mijn bovenbenen, kont en borsten.. verschrikkelijk !!!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 14:40

Ja dat bedoel ik! Ene keer heel duidelijk zichtbaar.. en dan weer voor geen meter. :=
Bij mijn bovenbenen is het ook de ene keer minder dan een andere keer.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:41

je hebt daar bio oil voor