Hoe bergen jullie je makeup op?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Hoe bergen jullie je makeup op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 22:47

Ik vraag me af hoe bokkers de makeup frutsels opbergen, ik zit met serieuze nood want het is 1 grote ravage hier en kan niets meer vinden, of ik sta erin ( :+ ), struikel erover en ga zo maar verder

ik heb al veel opgezocht

Afbeelding
lade systeem met stickers

Afbeelding
deze kastjes (bij ikea verkrijgbaar en kan ik dus ook nog pimpen)

Of een grote la opruimen en er mandjes in doen:
http://beauty2fashion.web-log.nl/photos ... normal.jpg
(heb er al 2 van deze in het roze, fijne mandjes trouwens)

http://beauty2fashion.web-log.nl/mijn_w ... rushes.jpg
dit is trouwens ook erg leuk, maar dat hou ik toch niet vol :+

http://www.kijkshop.nl/productafbeeldin ... er-(106697).png
of gewoon alles in een koffer gooien

dat koffer idee heb ik eigenlijk altijd gehad, maar op den duur word de koffer vies van de makeup omdat er weer iets kapot is of lekt, gevolg is dat als je iets pakt dat je handen onder van alles zitten.

Nu twijfel ik tussen de eerste 3...
1 is goedkoop en makkelijk maar vind ik niet mooi, ook niet in het roze :+
2 vind ik wel leuk, is ook goedkoop maar moet ik dan eerst weer verven
3 is leuk maar dan moet ik een la opruimen en die mandjes zijn duur :+ komt nog bij dat ik waarschijnlijk toch nog het koffer effect krijg

nu ben ik benieuwd hoe jullie het hebben opgeruimt en of dat bevalt, als je er een foto van hebt, dolgraag, wel in link
Laatst bijgewerkt door Mars op 28-07-09 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Teveel aan foto's in link omgezet

Anoniem

Re: Hoe bergen jullie je makeup op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:50

vroeger gebruikte ik nog wl wat make-up en toen had ik er een heel tafeltje voor voor een spiegel. Tegenwoordig gebruik ik haast niks meer ( heb een bruin kleurtje dus hoef niks meer op ) en heb ik t gewoon in een laatje van een kast liggen, het enige wat ik gebruik is masacara ongeveer :P en lipgloss

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:51

Ik heb ook 1 zo'n mandje in het roze als op de 3e foto. Daar heb ik alles in, kan prima. :)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:52

Als het je lukt ruimte te maken in een la, zou ik meerdere kleine mandjes nemen en daar je make up in doen. (Bij de blokker oid zijn ze niet eens zo duur)
Heb zelf ook van die mandjes (gewoon op een plank staan, helaas niks met lades hier :P ) en het is super handig! Helaas heb ik niet veel ruimte, dus maar 3 mandjes. 1 voor make up, 1 voor sieraden, en 1 voor body spullen. En dat werkt dus niet. Maar het handige van de mandjes is, dat je ze ook kan oppakken en bijv op je bureau neerzetten, en zo alles kan uitzoeken. Ook nog is makkelijker met schoonmaken.
Nummer 2, zoiets heb ik ook. Staat nu ergens op de grond niks te doen. Vond het ontzettend onhandig, en het word ook een super ranzige boel.. Ik denk dat met nummer 2 hetzelfde word.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:08

ik heb gewoon een bak en daar heb ik alles ingegooid

ik graai dus gewoon als ik wat nodig heb :P
ik ben te rommelig om het netjes in vakjes te stoppen
meermalen geprobeerd maar ik ben er het type niet voor :n

xLiezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:10

Ik heb van die ladekastjes op elkaar van de xenos! :D Hartstikke handig! En aangezien ik aardig veel make up heb, heb ik het ook wel nodig. :o

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:11

Ik heb een klein tasje van L'oreal, die kan je meestal bij de drogist kopen en dan zit er een mascara en oogpotlood bij bv.
Die vind ik superhandig! Ik heb ongeveer 10 van die tasjes :')

In één heb ik mascara, puntenslijper, oogpotlood, nagellak, spiegeltje die ik bijna elke dag gebruik. Die kan ik dan s'ochtends gewoon snel pakken en mee naar de badkamer nemen heb ik alles bij de hand!
In een andere heb ik nog al me andere potjes nagellak zitten.
En dan nog in een andere al me andere oogpotloden en mascara's.

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:12

haha dat ene laatste word hem denk ik niet. :)) Want die eindigd toch ergens op een tafel.
Maar ik heb een mandje en eigenlijk nog een mandje, maar het past prima. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:36

http://i26.tinypic.com/2vdmt52.jpg
Zo berg ik het mijne op :j
Moet het wel heel regelmatig opruimen etc maar vind dat niet erg.. Mandjes en zo vind ik niet fijn. Ben ik het mens niet voor. :+
Aan de zijkant hangt nog een roze veter en daar hangen haarknipjes aan. :)

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 23:52

Bij mij ligt wat ik dagelijks nodig heb gewoon op een van de planken in mijn kast. Andere dingen liggen in een mandje in de la.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:09

Ik heb een ladekast met een spiegel erop, waar wat kleding in ligt. Heb in de bovenste la gewoon wat ruimte gemaakt en daar staat een grote toilettas in. Moet wel ééns in de zoveel tijd mijn make up uitzoeken, want anders raakt het ding overvol, maar ik vind het handig. :D

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:19

Wat ik elke dag opdoe heb ik op een plankje staan, de rest heb ik ergens in een bak gegooit.. :')

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:22

Ik heb alles in de gang op een salontafeltje staan.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 07:45

Hoeveel heb je? :)

Met 2 mascara, 3 oogschaduw en wat lipglossjes is het opbergen niet zo´n probleem. Wat dat betreft zal het zeker wel wat meer zijn? ;)

KLIK!
Oude foto van mij (volgende keer maar foto maken ná het opruimen ipv ervoor ;) )

Ik zet/leg bewust alles niet ´open´ neer. Wordt één grote stofbende en een ramp om schoon te maken en te houden. De deksels staan eigenlijk meestal open, maar als ik het opgeruimd wil doe ik de deksels dicht en ziet er gelijk wel weer opgeruimd uit :) De rode dozen en laatjes heb ik met plastic mandjes ingedeeld, waar alle soortgelijke producten bij elkaar liggen.

Meest gebruikte kwasten staan inmiddels toch in zo´n glas met stenen (is eigenlijk wel aanrader vind ik :) )

Ik ben benieuwd hoeveel je hebt en hoe je het oplost in ieder geval, succes :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:01

een hele hoop :)) ik draag vrij weinig, ik heb alleen eyeliner, op met een beetje oogschaduw en mascara, maar van alles heb ik alle merken _O- ik moet opbergen:
bodylotions, haarspullen (kleine flesjes serum etc), spelden/strikjes/haarklemmen, parfums (ook veel mini flesjes), nagellakjes, mascara's, lipglosjes, oogschaduw's, kwasten, sierraden het liefst ook als het kan en daar heb ik er écht veel van :') watjes en wattestaafjes, en nog een aantal dingen, dit ligt dus bezaaid in 1 grote makeup koffer, 3 tassen en gestrekt over mn bureau, en 1 la (die is pas erg) daarom lijkt die van de ikea ideaal maar dan moet ik er een krukje bij kopen want als ze op mn kast gaan staan dan kom ik er niet bij :')

Diva_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:04

Ik heb zo'n koffertje als op de laatste foto, daar heb ik de binnenkant uit gesloopt en alles er los in gegooid. Tot nu toe werkt het prima en vriendlief klaagt niet meer over rondslingerende make-up spulletjes :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:05

mocht ik er idd zo 1 kopen dan haal ik idd wel dat plastic eruit waar alles ingeklemd zit, maar ik heb nu iets soortgelijks, en het werkt niet, maar goed ik heb nu vrije tijd, dus ben hard aan het bedenken wat ik wil..

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:05

ik heb de kastjes van ikea, 2 toilettassen een rieten mandje en een soort plastic bakje.

in de toilettassen zitten mijn mascara's oogpotloden eyeliners enzo, in de kastjes van ikea gewoon allemaal frutsels als oogschaduw lipgloss foundation etc, in mn rieten mandje & dat plastic bakje heb ik weer al mn nagellakjes, parfum, crempjes :+

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:06

heb een klein make up tasje waar alles in zit wat ik dagelijks gebruik en dan heb ik er nog enkele waar dingen in zitten die ik maar af en toe gebruik.
(moet zeggen dat dus gewoon een hele lade vol ligt??)

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:34

In een bakje :')

Ligt 2x foundation in, 2x poeder, stuk of 6 mascara's 1 zwart oogpotlod, 1 blauwe, 1 paarse, wimperkruller, coversticks en dat is het wel :)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:50

Voor kettingen kun je misschien gewoon een afgewerkt plankje hout vol met allemaal kleine haakjes aan je muur ophangen?

Wat je bij mij niet op de foto ziet is dat ik onder de rode dozen en bij mijn nachtkastje nog twee ronde rieten mandjes heb staan waarin ik, make-up remover, haarserum, bodylotions enz. heb staan inderdaad ;)

Mijn lush heeft weer een aparte plek in de badkamer. Net als de dingen die ik echt 1x per jaar gebruik, die liggen in een curverbox ergens bovenop een kledingkast verstopt.

Ikea schijnt echt een superoplossing te hebben trouwens. Soort smal bureau dat je als make-up tafel kan gebruiken met één ontzettend brede la erin. Daarin allemaal bakjes leggen, is ie onderverdeelt en kun je al je make-up overzichtelijk maar toch bij de hand opbergen.

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:59

Ik heb een eigen badkamer. Daar dump ik dus ook al mijn make-up, ik zal vanmiddag wel even een foto maken als jullie teminste niet schrikken haha :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:05

Ik heb ladekastjes van de Xenos :)

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 12:09

Opbergen :') In een lade smijten komt eerder...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 14:54

Bienotje schreef:
Voor kettingen kun je misschien gewoon een afgewerkt plankje hout vol met allemaal kleine haakjes aan je muur ophangen?

Wat je bij mij niet op de foto ziet is dat ik onder de rode dozen en bij mijn nachtkastje nog twee ronde rieten mandjes heb staan waarin ik, make-up remover, haarserum, bodylotions enz. heb staan inderdaad ;)

Mijn lush heeft weer een aparte plek in de badkamer. Net als de dingen die ik echt 1x per jaar gebruik, die liggen in een curverbox ergens bovenop een kledingkast verstopt.

Ikea schijnt echt een superoplossing te hebben trouwens. Soort smal bureau dat je als make-up tafel kan gebruiken met één ontzettend brede la erin. Daarin allemaal bakjes leggen, is ie onderverdeelt en kun je al je make-up overzichtelijk maar toch bij de hand opbergen.

oh dat vind ik vreselijk, ik hou van strak en alles georganiseerd, geen gehang aan haakjes, vreselijk, ik heb inmiddels veel leuks kunnen scoren, ik ben het nu in elkaar aan het zetten en er komen later foto's zowel voor en na :D