Klap van paard op hoofd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Apoc

Klap van paard op hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 13:57

Gisteren stond ik heerlijk mijn lieverd Bo te poetsen. Ze was al behoorlijk vervelend geweest, dus mevrouw op stal gezet en daar maar gaan poetsen. Ze bleef keurig staan, maar op een gegeven moment, ik denk dat ze last had van een vlieg of iets, moest ze over mij heen met haar hoofd. Doet ze vaker geen probleem, alleen deze keer ging ze te vroeg naar beneden, waarbij haar kaak met een klap op mijn hoofd terecht kwam. Ik was meteen behoorlijk duizelig en wat in de war, maar niet misselijk of iets dergelijks. Ik heb haar poetsbeurt nog even afgemaakt en ben daarna meteen naar huis gegaan. 'S nachts werd ik wakker met een vreselijke pijn in mijn hoofd, nek en wat misselijkheid. Ook kreeg ik steken in mijn linkerarm. Asprine genomen en verder gaan slapen, maar 's ochtends werd ik wakker met een ontzettend dikke nek en tja nog steeds veel pijn in mijn hoofd. De steken in mijn arm zijn wel weg. Nu zit ik te twijfelen of ik morgen toch de dokter moet bellen (ik heb namelijk een hekel om naar de dokter te gaan) om het even na te laten kijken. Je nek is natuurlijk toch belangrijk.. Iemand die misschien ook een keer zoiets heeft gehad??

Benfan

Re: Klap van paard op hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:01

Naar de dokter gaan, dit klinkt echt niet goed.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:02

Niet morgen de dokter bellen, maar vandaag nog. Klinkt echt niet goed.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:04

Ik hoop dat je inmiddels onderweg bent, hier moet je niet nog een dag mee rondlopen, je gezondheid gaat voor alles plus dat je beter een keer voor niks kunt gaan, dan een keer te weinig!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:05

Ik denk dat je een hersenschudding hebt... kan gebeuren, heb ook weleens een flinke beuk gehad. Voor de zekerheid toch maar even bezoekje dokter. Sterkte!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:05

Naar de dokter gaan.
Klinkt als een hersenschudding en mogelijke whiplash.
Voor een hersenschudding hoef je niet per sé misselijk te zijn. Was ik ook niet, terwijl ik toch een zware hersenschudding had (een trap van een paard tegen mijn hoofd).
Beter een keer te veel dan te weinig naar de huisarts en als je echt een hersenschudding of whiplash hebt is het alleen maar belangrijk om er op tijd bij te zijn.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 14:19

Thanks voor jullie reacties!!

Toch maar meteen de dokter gebeld en daar zeggen ze inderdaad dat ik een hersenschudding heb. Ik moet nu om de 2 uur wakker worden gemaakt als ik ga slapen en verder een warme kruik op mijn nek houden om daar de spieren soepel te houden...

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:26

Ik zou toch ECHT wel foto´s van m´n nek laten maken hoor!!!

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 14:39

Ja, ik moet ook morgenochtend terugkomen als de symptomen erger worden in mijn nek, ben ik er vergeten in te zetten. Zit nu onderhand met een warme kruik in mijn nek haha en dat voelt wel ietsje beter..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 21:35

Hoe is het nu?

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 21:39

Het gaat wel. Heb eigenlijk de hele dag op de bank gelegen met kruik tegen mijn nek. Mijn nek begint nu gelukkig al wat soepeler te worden. Ben er niet lekker van, maar is denk ik wel logisch. Heb alleen van dat bank hangen nu alweer genoeg haha, maar moest sowieso een paar dagen rust nemen.

Thanks voor het vragen btw :)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 22:12

als je ook maar twijfeld wel bellen hoor

ben vorig jaar van een paard gestuiterd en had ook nekklachten, ben al na 3 dagen naar de dokter geweest :P nou die was witheet, waarom ik niet eerder gekomen was etc..

beterschap

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 10:13

AUW! Da's niet leuk, hopelijk gaat het weer goed met je! Zodra er ook maar DIT mis is, gelijk bellen. Niet twijfelen, gewoon bellen en gaan!

Beterschap toegewenst!

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-09 11:40

Het gaat al een stuk beter :D tja voel me natuurlijk niet lekker, maar mijn nek kan ik tenminste weer wat draaien, dus het komt wel goed hoor. Hoofdpijn is ook al wat minder, dus hopelijk kan ik snel weer naar stal en tja voor de rest nu nog rustig aan doen en veel op bokt zitten haha.