Kruitvat haarverf (Multi-Tones) Hoe lang?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_88

Kruitvat haarverf (Multi-Tones) Hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 08:03

Hoi allemaal,

Tijdje geleden is het alweer dat ik mijn haar geverfd heb.. Kom net de douche uit en wilde ik het meteen weer (bij)kleuren.
Het leuke van het verhaal is, is dat ik maar een half pakje gebruikt heb de vorige keer, ivm mijn korte haar.. Dus de andere helft wil ik nu gebruiken. Maar blijkbaar wel de gebruiksaanwijzing weggegooid... 8)7

Nu zat ik te twijfelen of de gewone verf (en wie weet weten jullie ook wel de highlights?) 20 of 30 minuten in moest trekken.. Ik neem altijd wel de max omdat ik al donker gekleurd haar heb.. :j

Wie oh wie..?! :D

lnda_

Re: Kruitvat haarverf (Multi-Tones) Hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:08

ik zou gewoon 30 minuten doen, er kan niks foutgaan met een donkere kleur, blonderen is altijd link als je dat zelf doet, maar een donkere kleur is na 30 minuten helemaal uitgewerkt, dan kan je het bewijze van spreke wel 1,5 dag in laten zitten en er gebeurt niets qua kleur.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 08:11

Ja die blondering laat ik in elk geval zitten.. Weet wel hoe ik dat het beste kan doen nu (met een uiteinde van een puntkam of de bovenste tand alleen) maar ik weet de tijd ervan niet.. Ik meen 20 min maarja.. Ga het er niet op wagen :Y)

Ik heb de verf nu in het potje gedaan en denk dat ik inderdaad maar 30 min aanhoud.. Het is inderdaad nu maar goed dat ik al een bruine kleur van mezelf heb :Y)

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:15

succes, en laat je het even weten als je weer helemaal in de goede kleur zt.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:55

Ik weet niet hoe dat bij jou merk zit, maar bij loreal staat er altijd in de beschrijving dat je alles erin moet smeren, ook als je kort haar hebt? En volgens mij blijft die verf niet echt goed als je die bewaart nadat het gemengd is:? of heb je het al vaker zo gedaan?

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:00

Frances schreef:
Ik weet niet hoe dat bij jou merk zit, maar bij loreal staat er altijd in de beschrijving dat je alles erin moet smeren, ook als je kort haar hebt? En volgens mij blijft die verf niet echt goed als je die bewaart nadat het gemengd is:? of heb je het al vaker zo gedaan?

denk niet dat ze alles heeft gemengd??

maar antwoord op je vraag, verf 30 minuten meestal en highlights zal 15-20 minuten zijn, maar dit kun je makkelijk testen in de spiegel of het al de gewenste kleur is...
succes

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:04

Ohja dat kan natuurlijk ook :+ al zou ik niet weten hoe dat dan moet want bij loreal zit 1 van die 2 stoffen al in dat flesje waarmee je het in je haar doet zegmaar :') maar in principe zou het wel kunnen, dan heb ik niks gezegt :D

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:06

Frances schreef:
Ohja dat kan natuurlijk ook :+ al zou ik niet weten hoe dat dan moet want bij loreal zit 1 van die 2 stoffen al in dat flesje waarmee je het in je haar doet zegmaar :') maar in principe zou het wel kunnen, dan heb ik niks gezegt :D

gewoon de helft in een bakje gieten en dan mengen.....(dus niet in dat flesje)

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 09:07

Ik heb inderdaad toen maar de helft gemengd, dus niet alles en dat nog bewaard :)
En op die potjes staat altijd dat je alles erin moet smeren inderdaad, maar dat is alleen om het op te maken en dat je de volgende keer weer nieuw moet kopen :)

Ziet er tot nu toe trouwens gewoon goed uit :j En de 'highlights' die ik had zijn nu ook meegekleurd, maar niet helemaal.. Ziet er leuk en okay uit.. :) Beetje rood-bruin tegen bruin :)

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:08

ohja, ik ben geloof ik niet helemaal wakker |o

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:34

LZP -> MW