Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar dan valt het juist in het schooljaar dus moet ik verder wachten tot de vakantie. Maar ik kijk er zo naar uit, mijn navel ook zonlicht eindelijk!
De operatie heeft me veel geschonken zelfs 20 jaar langer leven volgens de chirurg.katiavl schreef:Want dan kom je tot de conclusie dat wie je bent echt niks uitmaakt alleen hoe je eruit ziet.
, zo zou de wereld toch niet moeten zijn
katiavl schreef:Maar soms is het ook moeilijk en zit je constant te peizen op kleine dingen zoals waarom doen mensen inneens de deur voor me open, of hoe kan ik inneens wel aan een vriendje komen. Want dan kom je tot de conclusie dat wie je bent echt niks uitmaakt alleen hoe je eruit ziet.
)mltex schreef:hmmm mischien klinkt dit heul stom maar toch kwam ineens in me op: maar kan van het 'overschot' donorhuid worden gemaakt? ik meen dat vaak donorhuid word gevraagd voor brandwonden slachtoffers (ja offtopic maar van nood een deugd maken)
Verders ga ik met voorganger gedeeltelijk mee, uitstraling en je goed voelen zegt meer dan schoonheid pur sang
) en ik ben hier ontzettend bang voor, dus ik ga dit topic even volgen.
Nou is dit ook de eerste keer dat ik afval en heb ik geen jojo-verleden, dus ik weet niet of dat wat uitmaakt.