Allergie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Solaria_Liz

Allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 15:02

Mijn vriend blijft ieder weekend bij mij slapen en sinds kort zit hij bij zijn benen helemaal onder de bultjes.
Het lijken net op muggenbulten, maar het zijn geen muggenbulten. Onze eerste gedachte was misschien het wasmiddel, omdat
ik kort geleden van wasmiddel verandert ben. Dus ik heb ander beddengoed op het bed gedaan dat gewassen is met Robijn.
Maar gisteravond zat hij er weer onder. Het is zo raar. Alleen sommige plekjes bij zijn benen zitten die bultjes en voor de rest op zijn lichaam nergens. Blijkbaar ligt het dus niet aan de wasmiddel, maar nu is de vraag.. Hoe kom je erachter waar het wel van komt?

Heeft iemand misschien een idee hoe we er snel achter kunnen komen wat het nu is, want het jeukt ook nog heel erg!

Groetjes

Noeps

Re: Allergie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 15:04

Het kan uitslag zijn van warmte... Luchtige (liefst linnen) broek aan, dat schuurt niet en is ook vrij koel.
Anders zou ik het niet weten :n

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:32

Misschien hebben jullie een bep. plant in de tuin staan waar hij allergisch voor is? Mijn moeder had ook een hele tijd uitslag en het bleek van een plant in onze tuin te komen.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:50

Heb ik ook last van met dit weer, idd wat Plien91 zegt ;).

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 17:52

Het zou inderdaad warmte kunnen zijn. Ik ben zelf allergisch voor heel veel, maar robijn gaat juist goed. Dat is natuurlijk ook niet echt iets om je op vast te pinnen, maar ik heb niet het idee dat er veel irriterende stoffen in Robijn zitten.