Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) aan toe om het draaglijker te maken. Al hoewel dat ook niet hielp
. Ik raakte zo uitgeput en uitgedroogd (van het overgeven), dat ik in mijn 32e week in het ziekenhuis opgenomen werd. Ik voelde mijn kindje al een paar dagen niet meer bewegen en ik was helemaal op. Gelukkig was er niets aan de hand met mijn meisje, maar ik moest aan het infuus en rusten. Anders zou ik de bevalling zelf helemaal niet meer trekken. Ik heb tot en met de bevalling die misselijkheid gevoeld, maar mijn kindje was er uit en het was OVER!!!

).

abbeltje schreef:Inderdaad niet iedereen heeft een makkelijke zwangerschap. Maar een zwangerschap duurt ongeveer 9 maanden, daarna krijg je er als het goed is iets heel moois voor terug. Je bent dan alle ellende vergeten.
Ik heb gewoon een hekel aan klagen, mensen die dat wel willen doen moeten dat zelf weten.
En inderdaad heb ik zelf de perfecte zwangerschap gehad, misselijk tuurlijk ook dagen dat ik niets binnen kon houden, en tuurlijk baal je op dat moment, maar je weet toch dat het tijdelijk is. Dus zet je schouders er onder en kijk vooral uit naar al het moois wat komen gaat.
Quellian schreef:Ik denk dat iedere misselijke zwangere qua dit de tijd aftelt
Bij mij wordt het nu al een stuk minder gelukkig.
Maar er zijn ook mensen die 9 maanden misselijk zijn, prrrrrt! Moet er niet aan dénken!
. Of dat je bij iemand in het ziekenhuis op bezoek gaat en over de parkeerplaats loopt en ineens ter plekke MOET kotsen. Iedereen kijkt je aan van 'aaaaah' en 'gatver'.