Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)in de avond, maar je krijgt wel resultaat en je hoeft overdag niet met die irritante elastiekjes rond te lopen.
. Ik heb zelf 4 jaar rondgelopen met een beugel omdat mijn tanden alle kanten op wezen behalve de goede, maar ik heb volgehouden tot het eind. Houd het resultaat voor ogen, want de ortho laat je er niet voor niets zo lang mee rond lopen. Als hij niet meer nodig zou zijn, was hij er al uit geweest. En wat is nou een paar maanden als je gebit er nog mooier van wordt
.
.
Maar prettig was anders en na zo'n lange tijd ben je ook wel erg benieuwd hoe je eruit ziet zonder beugel. joozz schreef:niet doen!! Heb na 3 jaar beugel ook mijn beugel er destijds eerder uit laten halen en het is echt weer scheef gegaan. weliswaar niet zo erg als voor de beugel maar heb nu dus echt spijt. Heb nu bijna voor niets 3 jaar met die ellendige beugel rondgelopen....
Ik heb er ontzettend veel spijt van gehad dat ik hem eruit heb laten halen, want vanaf mijn 21e tot mijn 23e heb ik wederom een slotjesbeugel gehad omdat mijn tanden weer een heel stuk de verkeerde kant uit gegroeid waren... Balen dus.... Nu heb ik gelukkig spalk achter mijn ondertanden, maar merk dat ze toch nog iets verschuiven. Voor boven heb ik een nachtbeugel omdat er geen spalk achter kon want mijn ondertanden kwamen er tegenaan en dan was de spalk elke keer kapot. Ik ben nu bijna 28 overigens...
) Maargoed, mijn tanden zien er nu heel prima uit hoor, wel wat overbeet, maar zie je eigenlijk niks van..