; een paar dagen geleden stapte ik 's ochtends uit m'n bed, en had ik nogal pijn aan m'n knie. Ik dacht; Slecht geslapen ofzo (verkeerde been uit bed gestapt misschien?
), of raar gelegen, ik ging toch gewoon werken, want ja er was nog niks ergs aan de hand.Met werken had ik er wel last van, maar niet echt erge pijn ofzo, ik kon er makkelijk mee doorlopen.
Maar na een uurtje heen en weer lopen begon het ineens erger te worden, zó erg dat de tranen in m'n ogen schoten
En ik heb niet vaak pijn, dus tranen betekenen dat het écht pijn doet! 
Toen ben ik wel even gaan zitten, en een soort 'schop' in de lucht gedaan omdat ik dacht dat het gewoon een kniek was ofzo, gelukkig (!) was het daarna even over, en voelde ik niks raars meer.
Maarja een klein kwartiertje daarna begon het toch weer en de pijn werd steeds erger, nu kwam ik erachter dat als ik m'n been heel hoog optil met lopen dat ik het dan bijna niet voel, dus liep ik de hele dag zo (met rare gezichten van collega's, die vroegen of ik een paard was geworden
). Maargoed aangezien ik niet m'n hele leven zo kan blijven lopen, zou ik graag weten wat dit zou kunnen zijn?Hebben jullie hier ervaring mee?
Het is m'n rechterbeen, en het doet precies pijn naast m'n knieschijf aan de rechterkant, volgens mij zitten daar je kniebanden, maar daar heb ik geen verstand van

Na het weekend is er pas een dokter/huisarts beschikbaar, en even naar het ziekenhuis/andere dokter o.i.d is geen optie voorlopig

Ik hoop niet op reacties van; ga naar de dokter, want dat gaat dus nu even niet en dat gaan we echt wel, ik zou juist graag verhalen van andere blessures (?) horen van anderen, om hopelijk te kunnen vaststellen wat ik heb en wat ik eraan kan doen om de pijn te verlichten

Groetjes

In ieder geval kunnen we nu een paar dingen uitsluiten