Niks gedaan en kniebanden verrekt o.i.d??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Borisje

Niks gedaan en kniebanden verrekt o.i.d??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 13:26

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen :P ; een paar dagen geleden stapte ik 's ochtends uit m'n bed, en had ik nogal pijn aan m'n knie. Ik dacht; Slecht geslapen ofzo (verkeerde been uit bed gestapt misschien? O:) ), of raar gelegen, ik ging toch gewoon werken, want ja er was nog niks ergs aan de hand.
Met werken had ik er wel last van, maar niet echt erge pijn ofzo, ik kon er makkelijk mee doorlopen.
Maar na een uurtje heen en weer lopen begon het ineens erger te worden, zó erg dat de tranen in m'n ogen schoten := En ik heb niet vaak pijn, dus tranen betekenen dat het écht pijn doet! :+

Toen ben ik wel even gaan zitten, en een soort 'schop' in de lucht gedaan omdat ik dacht dat het gewoon een kniek was ofzo, gelukkig (!) was het daarna even over, en voelde ik niks raars meer.
Maarja een klein kwartiertje daarna begon het toch weer en de pijn werd steeds erger, nu kwam ik erachter dat als ik m'n been heel hoog optil met lopen dat ik het dan bijna niet voel, dus liep ik de hele dag zo (met rare gezichten van collega's, die vroegen of ik een paard was geworden :') ). Maargoed aangezien ik niet m'n hele leven zo kan blijven lopen, zou ik graag weten wat dit zou kunnen zijn?
Hebben jullie hier ervaring mee?

Het is m'n rechterbeen, en het doet precies pijn naast m'n knieschijf aan de rechterkant, volgens mij zitten daar je kniebanden, maar daar heb ik geen verstand van :=
Na het weekend is er pas een dokter/huisarts beschikbaar, en even naar het ziekenhuis/andere dokter o.i.d is geen optie voorlopig :P

Ik hoop niet op reacties van; ga naar de dokter, want dat gaat dus nu even niet en dat gaan we echt wel, ik zou juist graag verhalen van andere blessures (?) horen van anderen, om hopelijk te kunnen vaststellen wat ik heb en wat ik eraan kan doen om de pijn te verlichten :=

Groetjes

PaardenBit

Re: Niks gedaan en kniebanden verrekt o.i.d??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:00

ik heb ook vaak last van raadsel achtige pijn in knie :P
ik was bij de dokter geweesd en die stuurde me door naar orthopeet en daar kwamen ze er achter dat er door de groei bij mij toen het bloed verkeerd kant op stroomt zeg maar of gewoon niet goed doorstroomd is gelukkig nu wel minder geworden maar er werd vertelt dat je daar jaren last van kan houden veel water drinken hiel hier tegen en veel op de fiets doen nu zijn ze weer helemaal opgeknapt en ik ben helemaal blij hihi :P

groetjes,,

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:04

het kan van alles zijn!

overbelast?
of je knie schijven een beetje verdraait,
ik zou gewn effe langs de dokter gaan, die stuurt je misschien naar de fisyo ofzo!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:05

Slijmbeurs kan het ook zijn das ook erg pijnlijk.

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 14:08

heb je trouwens last van stress? zit je iets dwars, prive- problemen dit kan ook de oorzaak zijn, nl overspannen spieren

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 15:54

PaardenBit: Ik groei niet meer, dus als het door de groei komt zou dat nog vreemder zijn :))
-marije-: Het zit precies op de plek van je knieband, niet in het midden, dus slijmbeurs kan het niet zijn.. :n
Ook geen stress gelukkig :P

Wel bedankt voor de reacties :j In ieder geval kunnen we nu een paar dingen uitsluiten :P

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-09 17:31

ik heb ook geen last van stress (naar mijn weten)
maar toch zijn al mijn spieren overspannen! en ind e buurt van je kniebanden zitten ook spieren:P

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-09 20:08

Oke raar :Y)
Ik zal wel raar geslapen hebben oid :=
Nouja iig de huisarts is er maandag weer, dus als ik dan nog last heb gaan we even langs ;)

-marije-

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:02

en als het nog pijn doet niet heel lang er mee doorlopen, want dan duurt het alleen maar langer todat je ervan af bent!
bij mij begon het ook met onschuldige pijn aan mijn achilles pees, 4 jaar verder en ik kan bijna niets meer, zit nu in al me gevrichten,pezen en spieren

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-09 11:28

Hm ik heb ook zoiets, alleen als ik de trap oploop dan krijg ik in een keer een giga steek in mijn knie en dan ga ik zowat door de grond heen van de pijn en 2min later is het weg?
Ja enigste wat ik je kan zeggen ga voor de zekerheid even naar de dok. maar dat ga je al doen :)