Ik weet niet of ik het hier moet zetten of bij STW, want het gaat eigenlijk over allebei, maar ik zet het toch maar hier neer..
Ik hoor/zie het wel wanneer het niet goed staat..
Het zit zo..
Ik heb vorige week (volgens mij) vanaf minstens vrijdag niet meer 'de grote boodschap' gedaan..
Ik zit hier dan ook met een opgeblazen buik en om het half uur moet ik naar de wc rennen, maar al zit ik nog zo lang,, er komt maar niks
Ik ben nu al hele dagen misselijk en ik heb last van mijn rug en buik.
Mams wil dat als het nog veel langer duurt naar de HA gaan met mij, maar ik vind de HA echt doodeng.. Dus ik wil eerst alles proberen voordat ik daar naartoe ga..
Mijn moeder heeft mijn voeten behandeld met voetreflexzone massage en die voelde al een opstopping in mijn dikke darm zitten..
Dus daar zit het gewoon niet goed.
Ik at eerst meestal wit, soms bruin, brood.. maar nu dus alleen maar bruin.
Verder heeft mijn moeder ook activia voor mij gehaald, dus ik hoop dat dat ook werkt..
Maar ik kan niet zo 1, 2, 3 producten bedenken waar veel vezels in zitten om goed naar de wc te kunnen..
Als iemand nog iets weet wat ik kan eten of wat ik kan doen waardoor het beter wordt..
Zou ik het heel graag horen..
En dan de vraag over werk..
Ik ben vandaag dan soort van ziek naar huis gegaan.
Ik werk full time en ik had gevraagd of iemand voor mij s middags wilde werken, ik zit nu dus niet in de ziektewet
Dat kon, gelukkig kon ik al om kwart voor 11 naar huis, want ik had het echt niet volgehouden..
Mag je je ziek melden op het werk onder deze omstandigheden?
Als ik elk half uur naar de wc moet en dan nog vrij lang

Als ik last heb van mijn rug en buik (ik ben cassiere, dus ik zit vrijwel de hele dag op een niet zo fijne stoel)
En ook continu met een misselijk gevoel zit..
Alvast heel erg bedankt!
.