Ben het zo zat om me iedere morgen/middag ziek en lusteloos te voelen. ik durf smorgens haast niet op te staan en de trap af te lopen omdat ik dan zo slap ben. In verloop van de dag gaat het wel wat beter vooral als ik eenmaal gegeten en bewogen heb. Maar dat gaat erg moeilijk dan, eten en bewegen.
Drink momenteel wortelsap (schijnt te helpen las ik) maar dat is zoo goor. en heb rode bietensap, zoethoutthee, "lage bloeddruk thee" en speciaal zout.
Tot nu toe merk ik geen verschil, misschien op langere termijn? of wat regelmatiger rood wijntje drinken schijnt ook te helpen.
Maar wat helpt nog meer? kwa eten en alles? dan ook echt alles... want ben het beu om me m'n hele leven duizelig en moe te voelen.
met een beetje geluk haal ik de 60/90 net (grens lage bloeddruk) maar op slechte dagen, zoals vandaag 44/79. Veel te laag dus! normaal is ongeveer 80/120.
Door mijn lage bloeddruk kan ik in de winter ook bijna niet warm worden, en het leuke, heb ook nog eens Raynaud
(vernauwing bloedvaten bij kou)Wie heeft er nog meer zo'n last van en waar heb je baat bij om te eten of doen?
79 over 44 is echt heel erg laag. Maar dit weer is idd niet leuk. Ik drink veel, ahum cola light, ben er verslaafd aan
en merk er eigenlijk weinig van dat het slecht zou zijn voor de lage bloeddruk. Als ik me slap voel eet ik bv kaas of een stuk worst oid. zout in ieder geval. Zoet helpt mij dan niet. Of onder de douche gaan staan en wat spelen met koud en warm wil ook nog wel eens helpen de circulatie meer op gang te brengen.
. Ik neem ze wel alleen als ik zoals jij omschrijft écht last heb, dan voel ik me ook zo slap en heb een hele vervelende hoofdpijn. Maar als het niet te extreem is los ik het wel nog altijd liever op met huismiddeltjes als zout. Die pillen gebruik ik eigenlijk maar gemiddeld een paar keer per jaar.
Ik ga met het verhaal van HannahFrouk mee. Misschien kan je ook eens langs een homeopaat gaan? Veel drinken is zeker goed om de bloedvaten te vullen en op die manier druk op te bouwen. Met zout zou ik inderdaad voorzichtig zijn.