Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Oh , ik weet wel een manier hoor, werkt gegarandeerd, 100% natuurlijjk, en heeft ook nog als bonus dat je na zo´n negen maanden een kindje krijgt
NB zie nu dat de TS haar huidige menstruatie wil afstoppen, dat is natuurlijk moeilijker...

_Tivoli_ schreef:Kuggur schreef:Oh , ik weet wel een manier hoor, werkt gegarandeerd, 100% natuurlijjk, en heeft ook nog als bonus dat je na zo´n negen maanden een kindje krijgt
NB zie nu dat de TS haar huidige menstruatie wil afstoppen, dat is natuurlijk moeilijker...
Ehm. je kan niet bepaald zwanger worden op het moment dat je bloed,dus dat is voor TS een beetje een omslachtige oplossing hea?
Maargoed,je zou z.s.m kunnen beginnen met een nieuwe strip,bij mij was het dan de volgende dag zo goed als weg.
ook als je ongesteld ben kun je zwanger worden
daar kwamen de meiden achter die tijdens de ongesteldheid niks gebruikte 'want ze waren toch ongesteld.'

Myukii schreef:Beginnen met een nieuwe strip werkt niet. Je bent nu gewoon ongesteld, of je het nou leuk vindt of niet. En aangezien geen enkele vrouw het leuk vindt.... Zou er vast al een gigantische campagne gestart zijn als iemand de oplossing voor jouw probleem gevonden had.
Alleen dat is voor de TS nu wat te laat, ik heb een implanon in mn arm laten schieten (is een heel klein buisje onder je arm) die 3 jaar daar blijft zitten, en daardoor ben je 3 jaar super beschermd en word je niet ongesteld. Ideaal vind ik het
En het is ook nog veel gezonder dan de pil.