Menstruatie stoppen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Menstruatie stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 22:44

Hee Bokkers,

Ik ben vandaag ongesteld geworden en eigenlijk komt het helemaal niet goed uit, maar ik ben vergeten de pil door te slikken. Is er een manier om je menstruatie eerder te stoppen?

Groetjes Michelle

Anoniem

Re: Menstruatie stoppen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:44

Nee.

Annouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:45

Niet dat ik weet.
Ik zou het niet vroegtijdig stoppen, lijkt me niet goed voor je lichaam.

liberty22

Niet als je ook nog wil dat je pil betrouwbaar blijft.

Roane

Zodra je een manier gevonden heb :+ laat mij het dan even ook weten, lijkt me bijzonder handig...

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:46

Roane schreef:
Zodra je een manier gevonden heb :+ laat mij het dan even ook weten, lijkt me bijzonder handig...

'k wou net hetzelfde zeggen _O-

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:46

Put a cork in it? :+

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:47

Gewoon beginne met nieuwe strip?

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:48

Beginnen met een nieuwe strip werkt niet. Je bent nu gewoon ongesteld, of je het nou leuk vindt of niet. En aangezien geen enkele vrouw het leuk vindt.... Zou er vast al een gigantische campagne gestart zijn als iemand de oplossing voor jouw probleem gevonden had. O:)

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:49

Je nieuw strip werkt ook nu pas na zoveel dagen, dus het lijkt me beter om hem niet te gaan slikken nu. 't is jammer maar je bent voor een keertje te laat..

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 22:53

Oh , ik weet wel een manier hoor, werkt gegarandeerd, 100% natuurlijjk, en heeft ook nog als bonus dat je na zo´n negen maanden een kindje krijgt :D

NB zie nu dat de TS haar huidige menstruatie wil afstoppen, dat is natuurlijk moeilijker...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 23:03

Kuggur schreef:
Oh , ik weet wel een manier hoor, werkt gegarandeerd, 100% natuurlijjk, en heeft ook nog als bonus dat je na zo´n negen maanden een kindje krijgt :D

NB zie nu dat de TS haar huidige menstruatie wil afstoppen, dat is natuurlijk moeilijker...

Ehm. je kan niet bepaald zwanger worden op het moment dat je bloed,dus dat is voor TS een beetje een omslachtige oplossing hea? :Y)
Maargoed,je zou z.s.m kunnen beginnen met een nieuwe strip,bij mij was het dan de volgende dag zo goed als weg.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 06:41

_Tivoli_ schreef:
Kuggur schreef:

Ehm. je kan niet bepaald zwanger worden op het moment dat je bloed,dus dat is voor TS een beetje een omslachtige oplossing hea? :Y)
Maargoed,je zou z.s.m kunnen beginnen met een nieuwe strip,bij mij was het dan de volgende dag zo goed als weg.

Ik zal je teleurstellen :D ook als je ongesteld ben kun je zwanger worden :D daar kwamen de meiden achter die tijdens de ongesteldheid niks gebruikte 'want ze waren toch ongesteld.' :D

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 06:45

als je de pil slikt kan je nu toch al weer beginnen met slikken?
dan stopt je menstruatie niet direct, maar wordt het wel minder.

toen ik begon met de pil moest ik beginnen met slikken zodra ik 1 dag ongesteld was.
dan is je pil misschien nog niet veilig(al vraag ik me ook af hoe veilig de pil uberhaupt is), dus ik zou wel voorzichtig doen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:32

Ik heb dr nog nooit van gehoord dat het minder wordt of stopt zodra je aan een nieuwe strip begint :')
TS, misschien gewoon deze ongesteldheid door laten gaan.. Je hebt van die softcups, die kun je tot 12uur laten zitten dacht ik. Dan merk je er vrij weinig van lijkt me.

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:40

Myukii schreef:
Beginnen met een nieuwe strip werkt niet. Je bent nu gewoon ongesteld, of je het nou leuk vindt of niet. En aangezien geen enkele vrouw het leuk vindt.... Zou er vast al een gigantische campagne gestart zijn als iemand de oplossing voor jouw probleem gevonden had. O:)

Ik heb de oplossing :D Alleen dat is voor de TS nu wat te laat, ik heb een implanon in mn arm laten schieten (is een heel klein buisje onder je arm) die 3 jaar daar blijft zitten, en daardoor ben je 3 jaar super beschermd en word je niet ongesteld. Ideaal vind ik het :D En het is ook nog veel gezonder dan de pil.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 08:41

Mijn vriend zei toevallig van de week nog 'Ze zijn zo kundig en hebben overal een oplossing voor.. Waarom dan nog niet voor die rot ongesteldheid?!'
Sja meid, ik denk dat je het gewoon even 'uit moet zitten'.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 09:10