wat doe je als je dagen moet liggen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Arvanti_haf

wat doe je als je dagen moet liggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 11:45

Hallowww,

ik heb 3 hernia's gehad en op het gehele L stuk instabiele tussenwervelschijven.
Ik heb nu mega veel pijn en heb morfine achtige medicijnen. Ik kan eigenlijk alleen maar liggen op de bank.
Ik heb 2 tamagotchi's tot leven geroepen, en mijn gameboy van zolder gehaald, maar verveel me nog stierlijk.
Kheb nou niet zoveel mensen om me heen die langs kunnen komen. En ik heb het plafond wel gezien.
tv kijken de hele dag wordt je ook gaar van, en films boeien me niet zo.

Ik moet heel veel draaien, omdat als ik lang in 1 houding lig mijn benen TE pijn doen. Dus een boek lezen is lastig met al dat gedraai.
Mijn vakantie is al geanuleerd, en mijn knollie ging net zo goed, en ik heb hem ook al te lang niet kunnen zien...

hebben jullie ideeen voor me???
verveel me stierlijk en heb het plafond wel gezien ondertussen...

patserke

Re: wat doe je als je dagen moet liggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 11:47

misschien een puzzel maken? woordzoekers ofzo?

kazan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 12:06

puzzelen,slapen,als je laptop hebt spellen spelen,msnen bokken...verder weet ik niet echt ik heb ook 10dagen moeten liggen mja,dat was omda ik moest bevallen en daarna was bevallen dus ik mocht wel lopen en had tv op de kamer dus echt vervelen deed ik me niet dus meer kan ik ook niet zeggen

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 12:15

de laptop moet van papa op tafel blijven staan, en ik kan slecht aa tafel zitten.
gefeliciteerd met je dochter trouwens!
ik slaap overdag ook het liefst, maar dan slaap ik snachts niet, dus ik probeer me zoveel mogelijk wakker te houden overdag.