)Maar goed, ik heb een paar moedervlekken die vrij groot zijn en iets verdikt, daar een jaar terug een keer naar laten kijken. Dokter vertelde mij dat, zolang ze niet groter werden, niet gingen bloeden, jeuken of verkleuren ik mij geen zorgen hoef te maken.
Dat dus ook niet gedaan, tot vorige week...... De moedervlek bij mijn haargrens was altijd ong 0,2 cm doorsnee en een klein bobbeltje er onder. Vorige week donderdag merkte ik voor t eerst dat t bobbeltje jeukte en dikker aanvoelde. Ik dacht eerst dat er misschien een pukkeltje/puistje onder/op zou zitten want zo voelde het.
Afgelopen week is het bobbeltje geleidelijk aan dikker geworden maar er is geen puistje te zien. Als je het vast pakt, erin knijpt of erop drukt, dan voelt het alsof er een blauwe plek/wondje zit. Ik heb mij daar ook niet gekrabd of een wondje veroorzaakt met de borstel dus dat is het niet.
Nu wil ik niet meteen van t ergste uitgaan (kwaadaardig iets) maar voor de zekerheid laat ik de huisarts er morgen toch even naar kijken. Van mij mag hij het weg snijden, maar ik ben nu al benauwd voor de uitslag
Succes iig morgen.
Ze hebben mijn vlek dan ook in het ziekenhuis weggehaald, omdat moeders bang was dat ik dan echt nooit meer naar mijn HA zou willen. Hij is toch echt best aardig eigenlijk...
)