Ik ben zelf iemand die nogal kan schommelen met haar gewicht zo ben ik de ene tijd 60/65 en zo kan ineens een tijd flink aankomen en fors zijn 76 en haast 80 kilo worden
Ik moet zeggen dat het me soms wel weer heeft aangespoort om te gaan afvallen en op te letten met wat ik eet en meer te gaan bewegen.. Maarja het is niet altijd even leuk als mensen je daarom kritiek geven......
Maar mijn vraag is van wie pik je het? Ik heb een vriendin en waar ik best veel mee omga en wij letten best veel op elkaars gewicht we zijn toch best wel bezig met op gewicht blijven enzo..
Ik heb een pol gemaakt van wie jij het niet heel erg vind om kritiek op je gewicht te krijgen dus neem even de moeite aub
En schrijf ook een onderbouwend stukje van je antwoord ...Dit geld ook voor mensen die niet echt overwicht hebben maar toch wellis worden aangesproken over hoe ze zouden moeten zijn kwa figuur

) en krijg eigenlijk nooit opmerkingen over m'n gewicht of over m'n uiterlijk in het algemeen (er is nochtans genoeg om over op te merken).