Niet ongesteld, maar wel bloeden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brittol

Niet ongesteld, maar wel bloeden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 15:46

Hallo bokkers,

Vandaag ontdekte ik dat ik bloedde van onder, terwijl ik helemaal niet ongesteld moet worden.
Tenminste niet dat ik weet, volgensmij ben ik een week (of 2, weet het niet zeker) te vroeg.
Verder heb ik geen pijn ofzo, heb net wel een schimmelinfectie gehad, maar volgensmij is dat nu grotendeels weg.
Ben wel altijd regelmatig ongesteld.
Heb wel seks gehad 2 dagen geleden, dus weet niet of dat er wat mee te maken heeft (niet voor de eerste keer).

Hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ben er niet zo panisch over ofzo, maar goed wil het liever zeker weten.

Groeten,
Britt

Moelie

Re: Niet ongesteld, maar wel bloeden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:57

Oow dat heb ik ook welles. Dan moet ik helemaal niet ongesteld worden (slik de pil dus is altijd regelmatig) en dan bloed in ineens een beetje.. Ik weet niet waar het mee te maken heeft, maar erg is het denk ik niet.

Ik kan je er dus verder ook niet mee helpen, weet wel dat ik het ook héél af en toe heb en dat het volgensmij niks ernstigs is! :)
Denk trouwens ook niet dat het met de seks te maken heeft ;) of het moet heel erg lomp zijn gegaan...
Zou héél miss met de schimmelinfectie te maken kunnen hebben maar dat denk ik eigenlijk ook niet.

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:58

misschien stress of de pil vergeten?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:58

Klinkt gewoon als een doorbraakbloeding? Misschien de pil te lang doorgeslikt oid?

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:59

Slik je de pil?
Dan kan het een doorbraakbloeding zijn, dat is niks ernstig...zou kunnen dat je pil te licht is (was bij mij zo) of dat je net een nieuwe hebt. Geloof dat dat na 2 maanden weer weg is, of je zou even je arts kunnen raadplegen.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 16:00

soms als je de pil te lang slikt (zonder te stoppen) krijg je een doorbraakbloeding, dit had ik als ik de pil 4 maanden lang achter elkaar slikte.

Als je het vaker hebt, of echt veel bloed kan het ook zijn dat je pil te licht is.

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 16:49

Ik slik de pil niet, heb het wel gedaan (alweer een tijdje geleden), maar kon er niet zo goed tegen dus ben ermee gestopt.

Ik maak me er ook niet echt zorgen over, want het doet geen pijn en het is eigenlijk ook niet echt 'bloed'. Een beetje bruinig/donkerpaars spul. Zelf denk ik dat het de eiersprong is, dat ik daar dan gevolgen van zie.
Het dat vroeger wel eerder gehad, maar het was op een gegeven moment opgehouden. Hoop dus niet dat het terug is gekomen. :=

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 07:49

Ik wil je niet bang maken maar het kán een innestelingsbloeding zijn.. al is dat na 2 dagen wel een beetje vroeg.
Zeker dat je het veilig gedaan hebt?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 08:46

Idd heb je het wel veilig gedaan?

Als het bruinig is, is het trouwens oud bloed. Dan bloed je dus eigenlijk niet maar is er waarschijnlijk de vorige menstruatie wat bloed achter gebleven, en dat komt er dan later uit.