Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yinka schreef:Ik heb een vraag en dan wel aan mensen die een zichtbare tattoo hebben zoals op de arm/pols en onderbeen/enkel. Hebben jullie ooit hinder van je tattoo ondervonden bij een sollicitatie gesprek?
Ik zou dan misschien een hele kleine op mijn pols willen hebben, maar mijn ouders attendeerde me erop dat het misschien problemen kon op leveren waar ik me op zich wel in kon vinden. Maar was benieuwt naar wat ervaringen en zo te horen valt het wel mee.
. 
binnenkort gaat de eerste in vervulling en de rest moet nog even wachten.
en gaandeweg tast ik dan de grenzen een beetje af. bij het advocatenkantoor bedekte ik ze meer dan nu. ik heb een tattoo op mijn rug, 2 onder mijn sleutelbeenderen en ben met een sleeve bezig. ik zorg dat er altijd een vestje op mijn werk ligt die ik aan kan trekken als ik klanten koffie moet brengen. 
Vaak moet ik mn arm aan klanten laten zien 

Alleen nog het precieze ontwerp enz bedenken, maar ga daar ook voor langs bij de shop, die mensen tekenen t uiteindelijk 100x beter dan ik zelf kan en hebben vaak nog goede ideeën erbij.
Lekker simpel, maar toch... Verder heb ik een chinees teken op mijn lies.

Yinka schreef:Ik heb een vraag en dan wel aan mensen die een zichtbare tattoo hebben zoals op de arm/pols en onderbeen/enkel. Hebben jullie ooit hinder van je tattoo ondervonden bij een sollicitatie gesprek?