Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tjeetje schreef:of die xyzal helpt of niet durf ik niet echt te zeggen, ik wordt er wel harstikke suf van (dus ik slik ze voor het slapen gaan) maar ik kan me ook niet voorstellen dat het niks doet (en ik wil niet weten wat voor bulten het worden zonder die pillen) Die zalf is heerlijk doordat de menthol erin verkoeld, het hydrocortison deel van die zalf bestrijd de allergische reactie van buitenaf.
Haha ...stalbenen ...ik had een hele kwab onder mijn arm hangen ...is ook heel charmant onder een t-shirt.![]()
Ik heb nog wel rubber laarzen staan ....groen met bloemen ....best hip onder een spijker rokje![]()

BrittKitt schreef:Wij zijn vanavond nog naar de HAP geweest met mijn vriend, we dachten dat het misschien een tekenbeet was want het is wit met een paarse kring en een rode vlek van zo'n 10 cm doorsnee. Maar het was een dazenbeet waarschijnlijk. Wat wij nu hebben meegekregen zijn iig anti allergiepillen en wat voor jou ook wel goed zou kunnen helpen; verbandje om de plek doen en natmaken. Hierdoor verdampt het water en neemt het ook de warmte uit de plek mee schijnbaar. Dat helpt iig tegen de druk en de pijn die er van komt.
BrittKitt schreef:Washandje werkt niet omdat dat te dik is heeft de huisarts hier verteld, daar vroeg ik ook al naar. De stof moet dik zijn zodat de warmte kan verdampen, daarom werkt een verbandje wel en een washandje niet.

Tekenbeet hoort geen jeuk bij, dus ik maakte me niet zo druk, maar vriendlief iets meer en wilde toch wel even laten kijken. Beter het zekere voor het onzekere natuurlijk. De artsen vonden het wel leuk, ze haalde haar collega er zelfs bij omdat het 'wel een mooi plaatje' was en haar collega vond het ook wel mooi
Overal drukken en voelen, arme jongen zat daar maar pijn en jeuk te lijden
tjeetje schreef:mag, Dat apparaatje helpt helaas niet tot nauwelijks bij een dazen beet (heb er zelf 1, werk super bij al het andere wat steekt, maar niet bij een daaz)
Gelukkig is ie minder rood, dik zal het nog wel even blijven vrees ik. Wordt toch je gympen vrees ik vanavond, want een pump zal wel niet passen vermoed ik