Bovendien heeft ze nog een flink stuk van mn haar afgeknipt terwijl ik zei alleen de puntjes knippen. Nu vind ik dat laatste niet zo heel erg, misschien waren de punten inderdaad wel erg dood en was het gewoon nodig.
Maar toen ze de pony had geknipt zei ze dat ze hem tussen recht en schuin in had geknipt. Nu wist ik niet dat dit kon
maar het zit echt voor geen meter.
Ik kan hem niet recht én niet schuin maken!Bovendien kreeg ik achteraf een giga klodder wax erin (ze had het erin gesmeerd voordat ik het door had, dus geen kans om stop te roepen
) waardoor ik thuis meteen weer mn haren kon wassen, heb een hekel aan die vettige troep, ik leek wel een leeuw met een getoupeerde manenkam.
Aangezien mn moeder de pony niet bij durft te knippen omdat we niet zien waar we moeten beginnen
heb ik toch maar de kapper gebeld, en ik mag het zometeen opnieuw laten knippen (door een andere kapster
).Foto ter illustratie (dit is de rechte pony
): 
Wat doen jullie als je haar niet zit na het kapperbezoekje? In een staartje of met diadeem totdat het bij is gegroeid, zelf bij (laten) knippen of opnieuw de kapper bellen en terug?
Ik heb nog nooit de kapper gebeld omdat ik niet tevreden was maar ik kan hier echt niets mee....

Twee dagen later teruggegaan, toen heeft ze het wat meer uitgedund maar het is nog steeds niet zoals ik het echt wil. Ik ga echter niet weer terug naar haar, ik wacht wel tot mijn vaste kapster terug is en dan laat ik het ook nooit meer door een ander knippen.