Ik heb een vraagje.
Ik heb al een plaatje gehad een keer (het was echt een rotding, hij viel telkens uit!)
Nu lkrijg ik een buitenboordbeugel.Nu heb ik al een paar keer gepraat erover (of ik het echt wil enzo) nou ik vind/vond het geen probleem.
Dus zo gezegt zo gedaan, paar afspraken gemaakt!
Vandaag kreeg ik 4 elastiekjes tussen 2 kiezen. Aan allebei de kanten 1 kies 2 elastiekjes.Sorry als het onduidelijk is! Om het wijder te maken (want daar komen 2 ringentjes) anders past het niet. En dan de beugel.
Ik moet hem 14 uur per dag in (dat lukt wel, misschien nog wel langer!) Maar ik mag priklimonade met mate (ook geen anderen prikdingen!) ik drink nu dus geen prik voor de zekerheid! En ik mag niks kleverigs/plakkerigs!
Het is maar voor 2 dagen (dat overleef ik wel!) Ik vind het niet erg hoor!
Vrijdag hebben we (ik en me vader) een afspraak van 3 kwartier (als de elastiekjes nog zitten!) anders 1 halfuur erbij. Vandaag was het maar een kwartiertje. Vrijdag krijg ik poetsles (voor me beugel) en krijg ik de ringentjes en de beugel zelf!
Als ik hem goed draag en het goed verzorg hoef ik hem helemaal niet lang!
De elastiekjes gaan eruit vrijdag.
Nu zijn mijn vragen...
Doet het pijn?
Is het erg vervelend?
Kan je er mee rijden?
Hoelang ongeveer moet je dragen (niet de uren per dag)?
Dat was het!
En sorry voor de eventuele typfoutjes.
Daaag!

krijg al rillingen bij de gedachte dat jij van je paard afkukelt en wat dan de gevolgen zullen zijn.