tis weer zo ver hoor. Ik heb weer een blaasontsteking is al mn 7e in 2 jaar als het er niet meer zijn geweest.
Nou had ik eind mei mijn laatste blaasontsteking na de kuur ( geel witte pilletjes ?) had ik niet het gevoel dat het voorbij was maar mn klachten namen langzaam aan af. ( een week na de kuur had ik nog last)
Nou ben ik vanochtend na de HA geweest, urine afgegeven maar de test is negatief. Ik heb volgens hun test geen blaasontsteking.
Dus geen AB dus gewoon pijn. Ik heb veel vit C geslikt kan het zijn dat ik teveel heb geslikt? Ik heb wel meer dan de max dosis geslikt omdat ik zo'n pijn had en niks anders had.
Kan dat de test beïnvloeden?
Het advies dat ik kreeg was veel drinken cranberry sap ed en ja anders moet ik morgen maar weer terug
Iemand een idee?

Heb trouwens nog nooit gehoord dat Vit C tegen een blaasontsteking helpt, vit C is meer voor je algehele weerstand, maar als je gewoon normaal eet en gezond bent is het in principe niet nodig om extra vit C te slikken 
) 
Maar wel extra vit C slikken en niet voldoende drinken heeft imo niet zo heel veel effect. Het 1e advies bij blaasonsteking is toch echt veel drinken