Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Colandro schreef:Dan heb je idd geen blindendarmontsteking volgens mij. Mn moeder zei een keer dat je daar dus koorts en misselijkheid bij had.
Heb je trouwens de dokter al gebeld?
rina schreef:Colandro schreef:Dan heb je idd geen blindendarmontsteking volgens mij. Mn moeder zei een keer dat je daar dus koorts en misselijkheid bij had.
Heb je trouwens de dokter al gebeld?
Das leuk bedacht maar ik had dus ook geen koorts of misselijkheid, en toch een blindedarmontsteking. Met die reden kan je dat dus niet uitsluiten en lijkt het me toch verstandiger voor de TS om even contact op te nemen met haar HA. Wat het ook is.
maar goed dat maakt niet uit. Leer ik ook wat bij toch zo haha

piewie schreef:kan ook een ontsteking van je lymfeklieren zijn wanneer je een bult voelt. Dit ontstaat wanneer je je bikini lijn scheert en er een klein wondje is ontstaan. Doordat het warm is, heb je eerder last van dit soort kwaaltjes. Gewoon ff langs de ha voor de zekerheid, en wanneer het een lymfekliertje is die ontstoken is krijg je een antibiotica kuurtje. Heb het meerdere keren gehad en kan erg veel pijn doen
Perlina schreef:Doet het nog steeds pijn met lopen? En op welk moment? (Vb als je je been neerzet, of juist in de zwaai...)