Ik maak me een beetje zorgen. En nu ben ik van nature al iemand die snel bang is dat ze iets ergs heeft en ik ga al naar de dokter. Maar ik heb al een poosje last van hoofdpijn en duizeligheid. Ik heb ook wel het gevoel dat me nek vast zit maar ik maak me gewoon zorgen het is vaak aan het eind van de dag dat het begint vanuit achteronder in me hoofd een drukkend gevoel naar me voorhoofd. Nu heb ik het ook en met de dag maak ik me banger. Wie heeft dit ook weleens gehad. Kwam dit inderdaad uit je nek?
Het is een beetje om me gerust te stellen hoop ik.
klinkt alsof je stress hebt! Misschien juist stress door dat je je zorgen maakt. Pak een lekker warm bad/douche en neem een paracetemol in en ga lekker naar bed om goed uit te rusten.
ik heb ook heel erg last van duizeligheid laatste tijd, mischien komt het wel door het weer. als ik opsta zie ik gelijk sterretjes en moet ik weer zitten voordat ik omval. Weet ook niet hoe dit komt
Annouk
Geplaatst: 12-07-09 21:14
Klinkt als spanningshoofdpijn. Door de spanning die jij dagelijks meemaakt, spannen de spieren in je nek automatisch aan. Hierdoor krijg je hoofdpijn, dit heb ik ook af en toe en is meestal de oorzaak van mijn migraineaanvallen.
Blue_Eyes
Geplaatst: 13-07-09 09:58
Als ik jou was zou ik eerst eens naar een manueel therapet gaan - heb je geen verwijzing meer voor nodig. Klinkt absoluut als spanningshoofdpijn (misschien zelfs door een verkeerde houding). Kun je de huisarts wel overslaan Dat je je bang maakt, maakt het alleen maar erger trouwens... Sterkte ermee!
Ik zou even langs de fysio/manueeltherapeut gaan. Die laatste is vaak heel effectief bij deze klachten. Hij zal je nek gaan kraken, en dan ben je er snel vanaf