Zwemmen en ongesteld, help?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cheyenne_x

Zwemmen en ongesteld, help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 12:17

Ik weet niet of het hier goed staat maar dat word dan vanzelf wel veranderd :Y)
Ik had dus een vraagje, want ik ben nu al een tijdje aan het proberen om met me beste vriendin en onze vriendjes samen iets af te spreken maar we weten nooit wat om te doen. Toen kwam mijn vriend dus op het idee om morgen gezellig te gaan zwemmen bij centerparks met z'n 4e. Maar laat ik nou net vandaag ongesteld zijn geworden. Normaal vind ik het niet zo erg om aan het einde van me ongesteldheid te gaan zwemmen want dan is het al wat minder, maar nu is het begin weet ik het nog zo niet.. En als je daar dan de hele dag aan het zwemmen bent moet je dan niet heel vaak een nieuwe tampon indoen of hoe doen jullie het?

lynne_berna

Re: Zwemmen en ongesteld, help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:19

Ik ga dan echt niet zwemmen, want een geklooi dan. Als ik het 3 of 4 dagen ben maakt het me niet zoveel meer uit. Het probleem dat als je net ongesteld bent je het best veel bent, en om dan telkens de boel te verwisselen zie ik niet echt zitten.

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:20

Ikzelf vind het ook niet zo fijn om te gaan zwemmen als ik net ongesteld ben..
Maar het kan in principe wel gewoon denk ik hoor.. ;)

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 12:21

ja ik zat ook al te bedenken, misschien dat we het beter woensdag kunnen doen want dan is het al wat minder?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:22

XXXXXL tampon er in douwen :P

Het is wel een gedoe als je net ongesteld bent en dan moet gaan zwemmen. Kun je niet gewoon ff zeggen tegen je vriend dat je ongesteld bent en je liever een paar dagen later gaat zwemmen.

djodjodjo

Het lijkt mij dat je gewoon een tampon in doet en er verder dus geen last van hebt. Verwisselen doe ik om de 4-5 uur, zovaak is dat dus ook niet. Als je echt veel vaker moet verwisselen is het misschien een idee om een grotere te gebruiken.

lynne_berna

Ja inderdaad,waarschijnlijk heb je vakantie dus tijd zat om te zwemmen!

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 12:24

ja die xxxl die heb ik wel (whaha dat rijmt :+)
maar mij lijkt het gewoon zo vervelend omdat ik dan super ongesteld ben en dan telkens moet gaan verwisselen..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:24

djodjodjo schreef:
Het lijkt mij dat je gewoon een tampon in doet en er verder dus geen last van hebt. Verwisselen doe ik om de 4-5 uur, zovaak is dat dus ook niet. Als je echt veel vaker moet verwisselen is het misschien een idee om een grotere te gebruiken.

Sommige mensen zijn toch wel iets heftiger ongesteld en moeten sowieso vaker wisselen.

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:24

Klopt, ik zou het ook niet doen hoor. Zit je alleen maar te denken en kijken van ojee..

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 12:24

lynne8 schreef:
Ja inderdaad,waarschijnlijk heb je vakantie dus tijd zat om te zwemmen!

ja klopt maar het probleem is, dat die vriendjes van ons zijn ook weer beste vrienden en die gaan binnekort nog samen op vakantie

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:26

Als je gaat zwemmen dan verlies je geen bloed, pas als je het zwembad uitgaat. Als je een tampon indoet dan is die gewoon goed tijdens zwemmen. Als je eruit gaat, moet je er wel opletten dat je hem na een tijdje gewoon verwisselt, net als normaal. Het ligt er dan ook aan welke maat tampon je neemt en hoe erg je het bent. Maar een tampon is hartstikke handig hoor. Ik heb er in ieder geval nooit last mee :j.

Cheyenne_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 12:39

ja ik zwem wel vaker als ik ongesteld ben dan doe ik gewoon een tampon in en dan heb ik er geen last van, maar omdat ik nu aan het begin zit ben ik altijd heel erg ongesteld dus dan doe ik nooit zwemmen.
Maar ik heb dus zo tegen me vriendje gezegd dat ik maandag en dinsdag niet kan vanwege me ongesteldheid, maar nu moet hij woendag en donderdag werken en vrijdag gaat de vriend van me vriendin op vakantie :+ dus dat is weer lekker

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 12:58

Ik doe 't dus echt nooit meer ;)
'n Tampon zuigt zich vol met water, dus zodra je uit 't water komt is 't hup, en naar de wc gassen :))
Zou ik liever 2 dagen later gaan ;)

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:57

hmm, ik heb daar echt nog nooit last van gehad. Gewoon een tampon in en dan gaan zwemmen. :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 13:59

Gewoon een tampon er in en lekker zwemmen.
Kan niets gebeuren :)
Tampon wordt alleen wat vochtiger dan normaal... :+

Junella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:02

Naomi_Jortje schreef:
Ik doe 't dus echt nooit meer ;)
'n Tampon zuigt zich vol met water, dus zodra je uit 't water komt is 't hup, en naar de wc gassen :))
Zou ik liever 2 dagen later gaan ;)

Echt nog nooit last van gehad.

Maar terugkomend op je vraag:
Ligt eraan hoe erg je ongesteld bent natuurlijk maar met een tampon red ik me altijd prima!

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:14

Ik heb het toen eens in limburg gehad, op vakantie mega gaaf zwembad en jahoor ik ongesteld.
Was voor mij de eerste keer tampons maar vond het super.
Kon gewoon heerlijk zwemmen zonder omkijken, ja af en toe even een nieuwe maar meer niet.

Wel hoor ik dat je moet oppassen met glijbanen het touwtje kan erbij inschieten ( al heb ik dit nog nooit gehad)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:22

ik ga ook gewoon zwemmen als ik ongesteld ben. In het water verlies je geen bloed. Gewoon opletten dat je je tampon op tijd verwisseld.

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 17:14

Gewoon zwemmen. En als je het een beetje erg bent dan verwissel je het gewoon vaker. Ik was het vorige week ook en we gingen toen ook zwemmen, helemaal geen problemen mee gehad. En als je het echt niet wil kan je toch ook iets anders gaan doen met z'n allen?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 18:22

Uhh je kunt toch gewoon gaan zwemmen als je een tampon indoet? Doe ik ook altijd. En je hoeft de tampon heus niet vaker te vervangen als je aan het zwemmen bent.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 22:01

LZP -> MW

Winx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 22:05

Ik ga gewoon zwemmen, ben nu al 4x ongesteld geweest als ik een keer op vakantie was en als je dan een week weg bent met zwembad in je huisje en ik ben gek op zwemmen ga je wel zwemmen voor mij is het dus heel normaal geworden. Vind het nu ook doodnormaal zin andere dingen die ik erger vind dan :p

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 23:32

Ik heb altijd heel erg buikpijn dan, dus ga niet zo snel zwemmen. Maar stel ik ben op vakantie en net ongesteld, dan zoek ik gewoon een xxl tampon op en om de 2-3 uurtjes even checken.
Kan prima!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 10:47

Ik zwem niet als ik ongesteld ben, krijg dan onwijze buikpijn door de tampon ... Nee, ik wacht wel een weekje :D