Arm steeds verdraaien...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Arm steeds verdraaien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 21:35

Wat moet ik doen?

Zeker 5 maanden geleden heb ik mijn arm een keer verdraaid tijdens het longeren. Paard schoot weg en ik wilde hem houden met longeerlijn maar verdraaide mijn arm heel erg.

Ik heb toen echt even 5 minuten op de grond gezeten van de pijn (was er misselijk van). Die hele dag en volgende dag deed bovenarm pijn.

Sindsdien verdraai ik mijn arm steeds weer, eerst was het eens in de zoveel tijd.
Maar nu wordt het steeds frequenter, ik heb deze week alleen al mijn arm 4 keer verdraaid.

En elke keer doet het vreselijke pijn en zak ik op de grond van de pijn en ben er misselijk van. Mijn arm draait ook niet meteen goed terug, hangt dan eerst slap en als ik dan weer wat moed verzameld heb probeer ik hem weer 'terug te draaien'.

Gisterochtend was het raak met het aankleden, vanmiddag was het raak met het wandelen met paard tijdens schrikreactie. Eerder deze week was het raak toen ik 's ochtends wakker werd.

Ik word er nu een beetje chagerijnig van...Mijn arm doet nu nog veel pijn van vanmiddag. Gister heb ik ook de hele dag last gehad van gisterochtend.

Ik heb het gevoel alsof er iets verkeerds zit nu in mijn arm, maar vind het zo knullig om hiervoor naar de huisarts te gaan...

Ik durf alleen steeds minder te doen met mijn arm...

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:43

Daar zou ik toch eens mee naar een arts gaan. Het kan best zijn dat bij die eerste keer je banden iets zijn uitgerekt of iets in die geest, waardoor het nu 'makkelijker' gebeurt. Het is natuurlijk heel vervelend als het zo vaak voorkomt en misschien kan er toch iets aan gedaan worden.

Blue_Eyes

Re: Arm steeds verdraaien...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 22:16

Ik zou er toch maar mee naar de HA gaan. Klinkt alsof hij steeds uit de kom schiet.

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 23:11

Heel herkenbaar en o zo pijnlijk := Waarschijnlijk zijn je banden uitgerekt. Zou het voor de zekerheid even na laten kijken bij de huisarts. Al verwacht ik dat je naar de fysiotherapeut wordt doorgestuurd voor oefeningen om je spieren sterker te maken.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 12:00

@that's me: hoe lang heb jij er last van gehad en wat voor oefeningen moest je dan doen?

Ik heb nog steeds heel veel pijn van gister. Lijkt net alsof er nog steeds iets niet goed zit.
Ik ga vandaag dan ook maar niet op het paard zitten (aangezien paard laatste tijd onhanteerbaar is en ik steeds angstiger word. Met zo'n arm voel ik me dan helemaal niet meer zeker).