Nooit een hongergevoel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oakland1990

Nooit een hongergevoel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 18:46

Een grote eter ben ik nooit geweest, maar sinds enkele maanden heb ik nooit meer honger. Tijd geleden mijn mond verbrandt en tien dagen geen smaak gehad, maar nu ik wel weer proef heb ik alsnog geen honger. Als ik "geluk" heb, heb ik smorgens wel honger maar dan zit ik na één boterham al geen honger meer en het gevoel dat ik een heel brood op heb. Drinken doe ik wel zoals voordien, ook te weinig volgens de maatstaven maar daar merk ik niks van. Ik lust de dingen wel, maar heb simpelweg nooit honger, kan ook gemakkelijk enkele dagen zonder eten zonder dat ik minder energie heb.
Ik eet omdat het etenstijd is maar niet omdat ik honger heb, en dan hetzelfde verhaal als 's ochtends.
Nu ben ik enkele weken alleen thuis maar zie het niet zitten om voor mij alleen te koken omdat ik na vijf happen toch propvol zit. :\

Mensen met hetzelfde of tips?

*edit: blijf ook op hetzelfde gewicht, val niet af of kom niet bij...

Finstar1991

Re: Nooit een hongergevoel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 18:52

Had ik maar es geen honger..
Maar het beste lijkt me om even naar de doktor te gaan..
Succes er mee!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 19:27

Ik heb dat ook :+
ik had dat vroeger ook nooit hoor, ik wist gewoon niet wat honger was :')

gewoon eten op de tijdstippen dat het gebruikelijk is van te eten ;) en genoeg is genoeg ;)

xx Leen :+

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 19:34

een lastig probleem (maar heel stiekem zou ik daar ook wel eens een paar weken last van willen hebben, maar als je het hebt is het natuurlijk heel vervelend). Ik denk dat het belangrijk is om gewoon te proberen 3 maaltijden per dag te eten er goed op te letten hoeveel calorien die maaltijden bevatten, zodat je wel genoeg binnen krijgt. Maar omdat je niet aankomt of afvalt zit je qua calorien denk ik vrij goed.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:11

@ Leen: Jij weet ook wààrom het zo is, ivm vroeggeboorte enz. Bij mij is er eigenlijk geen aanleiding, ik heb niet meer of minder stress dan anders...

@ Knuffeldier: Ik zorg wel dat ik idd genoeg binnenkrijg, maar dat lijkt me ook wel goed te zitten. Nog wat langer geleden een maag- darmontsteking (examenstress, wat gedoe thuis, was àltijd gespannen zelfs met paardrijden etc, tanden geknarst)gehad en toen verloor ik wél heel wat gewicht, is er nu ook weer bij ondanks mijn onregelmatig eetpatroon...