Ik werd zaterdag ochtend wakker en had een rood puntje op mijn voet met daaromheen een rode plek. Dacht eerst dat er iets inzat dus wilde de volgende dag even in de soda gaan zitten. Is verder niks meer van gekomen omdat het wel mee viel. Daarna was het rode puntje weg en leek het op een muggenbult, want het jeukte ook precies zo. Gister kom ik thuis van het werk en dat ding begint me toch te jeuken, nog steeds precies als een muggenbult. Maar ik wil er van dat anti-prik opsmeren en zie dat er vocht uit de bult komt en dat hij totaal niet meer op een muggenbult lijkt!! Nu is de bult weer klein en er zit weer een puntje op. Iemand misschien enig idee of het toch een gemene muggenbult kan zijn? Heb namelijk nog nooit vocht uit een muggenbult zien komen.
Ga zo voor de zekerheid maar even in de soda zitten voor het geval er iets inzit.
malih
Geplaatst: 08-07-09 09:40
Heb je hem niet stuk gekrabt en dat je nu wond vocht hebt ?
Jaa het is inderdaad kleurloos vocht. Maar toch twijfelde ik omdat hij er totaal niet uitziet als een muggenbult. Normaal heb je dan echt zo'n bultje, ineens zegmaar. Maar dit is gewoon echt een bobbel op mijn voet.
Misschien was het zo'n hele gemene mug. De ene mug maakt bij mij hele kleine bultjes, bij de ander heb ik meteen een ei onder mijn huid. En dat zijn dan ook vaak de bulten waar wat vocht uit komt.
Nou dan ga ik er maar gewoon vanuit dat het een gemene mug was.. was in het begin namelijk bang dat er met uitgaan iets glas in was gekomen en dat het was gaan ontsteken ofzo.
Dat sluit ik natuurlijk niet uit, maar het is lastig om zoiets vanaf een afstand te beoordelen zonder het te zien Een ontsteking is rood, dik, warm en pijnlijk. Ik denk dat je het verschil wel zou meten voelen met de typische jeuk van een muggenbult.
Hoe dan ook, sterkte ermee, hopelijk is het met een paar daagjes gewoon weg
EngeltjeS
Geplaatst: 08-07-09 12:33
is het geen zonneallergie zoals jij beschrijft TS, herken ik mijn allergie komt alleen voor bij hele warme temperaturen
Char_elle
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-09 13:51
EngeltjeS schreef:
is het geen zonneallergie zoals jij beschrijft TS, herken ik mijn allergie komt alleen voor bij hele warme temperaturen
Tja het zou natuurlijk kunnen met deze temperaturen, maar als ik zonneallergie heb dan zijn het meestal meerdere bultjes zegmaar.