HEY, wat doen jullie als jullie moeten rijden en je bent ongesteld? wat gebruiken jullie? hoe vaak verwisselen jullie het? gebruik je na paardrij altijd een schoon maandverbandjes/tampon? ik was een beetje nieuwschierig, hoe jullie dat doen, ik heb er namelijk een hekel aan als ik ongesteld ben met paardrij. hoe denken jullie er over?
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 08-07-09 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt
friesiszwart
ik rij ook gewoon dan hoor heel enkels rijd ik niet, maar dan lig ik ook plat op bed...
vaak doe ik wel voor het rijden nog even schoon verbandje.
waarom heb jij er dan een hekel aan?
Tinky12
Geplaatst: 08-07-09 06:52
Gewoon maandverband...tegenwoordig toch zo dun dat merk je bijna niet.Wel doe ik voor- en na rijden even verschonen omdat het soms met dat "gehups" wat heftiger kan worden. Verder geen probleem hoor...net zoveel hekel aan met rijden als dat ik wat anders doe
Ik gebruik dan super tampon. Is ook niet meer dan dat ik normaal gebruik zonder paardrijden... Maandverband vind ik niet lekker zitten met paardrijden!
Ik vind maandverband uberhaupt niet lekker zitten.
Maar ook ik rij gewoon als ik ongesteld ben en niet teveel last van mijn rug en buik heb. En dan verschoon ik niet meer of minder dan normaal eigenlijk.
MarliesV
Geplaatst: 08-07-09 10:37
Gewoon een tampon. Even wisselen voor je gaat rijden en dan heb je alle tijd om te rijden en om de verzorging van je paard te doen voor en na die tijd.
Waarom heb je er zo'n hekel aan?
Ik zwem gewoon, rijdt gewoon paard. Fijn is het niet altijd maar je gaat er niet dood aan hoor.
_Tamara
Geplaatst: 08-07-09 10:38
Ik doe vlak voor het rijden en meteen na het rijden een verbandje in. Is nog nooit doorgelekt. Ja, 1 keer. Maar toen was ik 't vergeten om een nieuwe erin te doen.
corientjuhh
Geplaatst: 08-07-09 10:39
tampon + maandverband en als ik gewoon weet dat ik moet verschonen doe ik dat ook Ik doe ook een donkere broek aan (zwarte) ik heb een groene met een zwart zitvlak ook doe ik altijd een zwarte broek naar school aan zwemmen doe ik niet als ik ongesteld ben
Charlie_P
Geplaatst: 08-07-09 10:40
Ik vind maandverband vreselijk. Gaat toch altijd een beetje raar zitten, dus voel het dan toch en ik vind het ook niet zo fris. Gebruik dus altijd tampons, ook met rijden en daar merk ik helemaal niks van!
Anoniem
Geplaatst: 08-07-09 10:42
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt
@ judith Ik slik er pijnstillers voor en dat dan 3 dagen anders lig ik hele dagen in bed
MelanieB
Geplaatst: 08-07-09 10:44
Gewoon tampon. Voor het rijden een nieuwe, en na het rijden ook, want ja, je "hupst" toch wat meer.
Maandverband vind ik toch echt zo verrot zitten uberhaupt. En met rijden nog meer, met lichtrijden bijv, nèè... dank je.
Eponastable
Geplaatst: 08-07-09 10:44
Ik rij meestal ook gewoon, behalve als ze te hevig zijn... Maar ik vind het echt hatelijk om ze te hebben en te rijden... in het begin liep ik niet anders naar de toiletten...
Anoniem
Geplaatst: 08-07-09 10:46
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt