Kom ik daar, zie ik mannen met t-shirts aan in het zwembad staan.. Hmmm... Toen zag ik de notitie "zwembad momenteel niet toegankelijk vanwege zwemlessen". Ok- gelukkig had ik m'n sportkleding aan dus ging door naar het fitness gedeelte om een mini work-out te doen. 5km gefiets om op te warmen, toen wat met gewichtjes lopen spelen tot ik m'n arm- en buikspieren voelde en daarna nog even 2km geroeid. Toen vond ik het wel weer mooi en liep langs het zwembad - weer toegankelijk en rustiger dan normaal. Gelijk gebruik van gemaakt en 30 minuten baantjes gezwommen.
Onderweg naar huis kreeg ik een sms van een vriendin of ik zin had om na de lunch een ijsje te gaan halen (20 min lopen) en in het park te zitten. De Mint-choc-chip zag ik wel zitten! Eenmaal in het park verdween de zon achter de wolken en ondanks dat het warm was, was het niet lekker genoeg om stil te zitten en niets te doen. Wat nu? Het was midden op de dag, dus net even te laat om iets groots te ondernemen, maar nog te vroeg om gelijk al naar de pub te gaan

Uiteindelijk besloten op een wandeling langs de Thames - vanaf Londen Bridge naar de Tower Bridge, dan via Wapping naar Canary Wharf en vanuit daar weer terug naar Greenwich. Bij elkaar ongeveer 10 kilometer en ook de zon besloot weer tevoorschijn te komen.
Al met al, 5km gefietst, 2km geroeid, 30 min gezwommen en 10km gewandeld op 1 dag - voor iemand die nog niet eens naar de bushalte kon hollen zonder geheel buiten adem te raken, kan ik niet meer zeggen dat ik niet fit ben!
Komt wel weer eens, denk ik (hoop ik