relax tip? irriteer me mateloos aan huppelend hart.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjolvir

relax tip? irriteer me mateloos aan huppelend hart.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 22:39

Wordt momenteel lichtelijk geirriteerd van mezelf.
Je kent dat wel, dat je hart om de paar slagen "huppelt", mateloos irritant, al vanaf vanochtend vroeg _-:( .
(of je nou stil zit of rond loopt of auto rijdt maakt niets uit)
Gezocht dus leuke tip om wel in slaap te vallen :z :Z . (dus niet bokken... ;) )
(Hond is nu wel vaak genoeg uit geweest 8-) )

(vandaag niets out of the ordinary gedaan/gegeten/gedronken, in het verleden dit ook wel eens gehad,
duurt soms paar dagen, dan weer eeuwen foetsie, maar vanwege warmte nu, bij mij in huis
ook niet echt koel, doe je toch al geen oog dicht en dit helpt ook niet! Zit ook nog een mug, maar die is
nu uit mijn klamboe verwijderd en naar de eeuwige jachtvelden, zijn vriendje is verbannen uit klamboe.)

Yessy

Re: relax tip? irriteer me mateloos aan huppelend hart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:41

Geen alcohol en niet op je linkerzij liggen, dat kan al een eind schelen. En als het te vaak is zou ik even langs de huisarts gaan, want je hart hoort dat gemiddeld maar 1x per uur te doen ;)

onley

Re: relax tip? irriteer me mateloos aan huppelend hart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:43

rustig blijven en vooral niet daaraan denken
dan word het enkel erger

toevallig geen last van paniek aanvallen
dan heb je dat ook namelijk

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:44

Vaak ligt het aan de koffie, zwarte thee of drankjes als red bull. Maar ik weet niet of je die drinkt.

Ook van jodiumhoudende dingen (kelp, zeewier), Vitamine B6 en Vitamine D, Selenium kan je hart op hol slaan maar dat komt dan meestal omdat je juist een tekort aan die stoffen hebt (B6 niet trouwens).

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 22:55

Ik drink geen alcohol (vind het simpel weg niet lekker :o )
Lig niet (oke zelden) op links, vind mijn schouder niet aardig, maar bedankt voor de tips.

Ondertussen kat opgesloten in bench (uiteraard onder protest!) en alle deuren en ramen
maar open gezet om het hier ietwat te koelen. Misschien dat dat beter slaapt, hoewel, muggen!

Geen paniek aanvallen, had het de hele dag al, ook toen ik mijn pony stond te borstelen en voorzag van
haar nieuwe jasje. Heb het wel vaker gehad, paar dagen huppelend hart en dan weer tijden over.
Meestal slaap ik er wel om. Nu irriteert het me, denk omdat het ook warm is.

Mij wil je overigens geen red bull of zo geven, daar krijg je spijt van! (drink dat soort dingen dan ook niet)
Slecht voor toch al ahum ietwat drukke mensen :+ Gisteren probeerden ze me nog expresso te voeren op
een meeting, heb ze dat ernstig afgeraden :j :):) x1000 krijg je dan.

Hart is niet op hol, verder rustig, alleen dus "huppelend". (zij het dat het dus geen maat kan houden)

Gaat nu uitloggen en voor de herkansing :Z , kat heeft zijn lot aanvaard voor vannacht.
(niet zielig, heeft reuzen honde bench, kan je je deense dog nog inproppen en is het gewend)