Ik hoop dat jullie mij iets wijzer kunnen maken, ik heb al een afspraak bij de dokter, maar dat is a.s. vrijdag pas.
3 weken geleden ben ik tijdens mijn stage gevallen op een betonne opstap met mijn knie. Na 3 dagen pijn en gewoon doorgaan met paardrijden voelde ik niks meer, en het was veder ook niet dik. De maandag erna werd ik wakker met een fikse donker paarse bloeduitstorting op mijn enkel. het deed veder geen pijn, dus ik heb er alles mee kunnen doen.
de week erna ben ik thuis in de keuken gevallen op dezelfde knie, ik ben nooit kleinzerig, maar toen heb ik echt gigantisch zitten janken. Een dikke knie was het gevolg. De dag erna ben ik naar de dokter geweest en zij vertelde mij dat ik een zware kneuzing had tussen mijn knie en scheenbeen, en dat die bloeduistorting kwam van de eerste val. Ik had haar verteld dat de knie ook doof aan voelt, maar ze zij dat ik maar even een weekje rust moest houden en rustig aan moest doen.
Ik heb zo rustig aan mogenlijk gedaan, maar vorige week woensdag werd na een dag stage sávonds in 10 min dat ik zat heel mijn voet dik. Hij is nu al een week dik en ik kan wel janke... ik kan bijna niks, niet eens paardrijden want ik kom mijn rijlaars niet in. ik heb alles geprobeerd, veel water drinken, koelen en rust houden, maar niks helpt tot nu toe. Het enige wat veder nog bij is gekomen is dat ik na 3 weken nog steeds niet op mijn knie kan zitten, ik nog steeds een doof gevoel op me knie heb, ik een dikke voet heb en af en toe steken heb in me knie.
Wat een verhaal, maar ik moet het even kwijt. De afspraak bij de dokter is voor a.a. vrijdag gemaakt, maar ik wilde jullie meningen enz even horen.
Iniedergeval bedankt voor het lezen.
Het zal z'n tijd nodig hebben te genezen, dit betekent geduld veeel geduld..Sterkte!