Syneo (antitranspirantspray)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

Syneo (antitranspirantspray)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 21:23

Hoi,

Omdat ik een wit uniform draag op me werk vind ik het vreselijk om al iets zweetplekjes te hebben.
Collega raade mij aan om 1x per week Syneo te gebruiken (spray die je 1x per week gebruikt en soort van je huid afsluit waardoor je niet/minder zweet)
Nu hoorde ik dat er best wel wat bijwerkingen zijn bijv. zweten op andere plekken zoals je handen

vriendin van mij gebruikt dit ook en viel regelmatig flauw.
vanavond staan we (warm) in de zon en daar ging ze dus weer bijna. kan haar lichaam de warmte niet kwijt... of ligt het gewoon echt aan haar.... vandaar dat ik er nog een beetje over twijfel. nu is het natuurlijk aan haar of ze het verder gaat gebruiken of niet.

iemand ervaring?
zijn er ook nog andere bijwerkingen(als dit een bijwerking is)
Laatst bijgewerkt door hunter87 op 25-06-09 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt

horse_girl

Re: Syneo (antitranspirantspray)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:26

Geen ervaring met Syneo, wel met Odorex (spul dat je 3 keer per week onder je oksels dept) Ik merk alleen dat ik daardoor meer zweet op mijn rug, dus ik ben er mee gestopt. Ik volg dit even, mss heeft Syneo dit niet..

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 21:39

Hmz, met syneo heb ik ook geen ervaring, nog nooit van gehoord ook. Gebruik zelf Odorex, dat dep je, zoals Horse_Girl al zei, 3 x per week onder je oksels en het blijft kurkdroog. Heb nog niet gehad dat ik op andere plekken meer ging zweten of dat ik andere bijwerkingen had ofzo.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 22:11

Ik gebruik het al jaren en naar volle tevredenheid!!! :j Geen bijwerkingen of niks. Ik zou niet meer zonder kunnen! :n

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 22:17

Ik gebruik ook al jaren Syneo en ben ook erg tevreden. Ik merk niet dat ik op andere plaatsen meer zweet, maar heb wel duidelijk minder last van zweetoksels en met name stinkende oksels. Probeer het gewoon een keer uit, binnen 3-5 dagen is het middel uitgewerkt. Het lijkt me wel erg sterk dat je flauwvalt door Syneo te gebruiken. Een mens kan over zijn hele lichaam zweten, dus je raakt niet oververhit.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 22:23

Het lichaam gaat gewoon ergens anders zweten dus flauwvallen zal je niet van Syneo.
Ik heb het nu ook, ben nog niet helemaal overtuigd, zweet er af en toe nog doorheen

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 08:34

Ik gebruik nu al een aantal jaar syneo vind het echt super spul. Ik zweet nu ook niet extra op andere plekken of zo en kan nog steeds erg goed tegen de warmte (gister ook lekker de hele middag in de zon gezeten). Wel mooie droge oksels maar spuit heel consequent weer de 5e dag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:03

In principe ga je op andere plekken meer zweten, omdat je lichaam idd toch de warmte kwijt moet.. Dus dat flauwvallen lijkt me niet helemaal logisch, dat het daardoor komt?

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 11:29

Ik gebruik het ook, nouja geen syneo dan, iets wat er op lijkt, weet alleen even de naam niet meer maar ziet
er hetzelfde uit alleen 5 euro goedkoper en deze werkt bij mij ook beter, superspul.
Heb af en toe wel dat ik op me rug ga zweten, maar daar spuit ik het dan ook gewoon op.

meliciana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:20

ik gebruik axitrans voor de oksels. eerst het spul dat je maar 1 keer per week moest gebruiken, voor het slapengaan. maar daar kreeg ik irritaties van, dus ben ik overgeschakeld op die voor gevoelige huid. moet ik gewoon gebruiken als een gewone deo, dus elke morgen na mijn douche. en die is fantastisch: geen irritatie meer, droge oksels, en nergens anders meer zweet.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:21

Ik gebruik af en toe termen. Dat werkt goed, alleen een vriendin had het erover dat ze er acne van krijgt. Ikzelf heb daar nog geen last van gehad, maar ik gebruik het sporadisch. Werkt wel goed.

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:41

Idd mijn vriend kreeg hiervan een acne abses onder zijn oksel van wel 5 cm breedt,je moet het gewoon proberen de een kan er tegen de ander niet.