zwangerschapskilo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pepper3

zwangerschapskilo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 13:50

In mijn zwangerschap ben ik heel wat kilo's aangekomen.
Ik ben een meisje van 20 jaar van 1.49 en woog voor mijn zwangerschap zo'n 45 kilo,
Eenmaal in de zwangerschap vlogen de kilo's eraan en gingen hele repen chocola en puddingbroodjes zo me mond in.
Toen ik bij de 30 weken aankwam kreeg ik bekkeninstabiliteit dus daardoor kon ik weinig meer doen en moest ik stoppen met werken het enige wat ik aan lopen deed overdag was onze hondjes uitlaten in die tyd zijn de kilo's eraan gevlogen en woog ik in een mum van tyd 65 kilo mischien nog wel wat zwaarder durfde namelijk niet meer om de weegschaal te gaan staan en heb namelijk de 42 weken uitgelopen. Voelde me een wandelende maselein poppetje of hoe je dat ook schrijft :D
Na mijn zwangerschap was ik van de bevalling al zo 5 kilo kwijt en de andere vijf kilo gingen in de weken erna er langzaam af.
Toch was ik niet tevreden en ging sporten want wilde me ouwe kleren wel weer heel erg graag aan.
ben toen 2 dagen in de week gaan sporten en de andere 5 kilo waren er naar een paar weken af.
Yes een paar oude broeken paste :D
nu weeg ik inmiddels 49 kilo en ben ik nog niet helemaal tevreden blijf nu 1x in de week sporten en loop veel met mijn nog groene paardjes wil nog zo'n 3 kilo kwijt en dan ben ik tevreden.

nu was mijn vraag hoeveel ben jij met je zwangerschap aangekomen en is het er ook allemaal al of of zijn er nog wat kilotjes blijven steken ??

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 13:56

Hey, ik woog met mijn 1.63m zo`n 53 a 54 kilo vlak voor mijn zwangerschap. Uiteindelijk zat ik meende ik zo rond de 70 kilo aan het einde v/d zwangerschap. Afvallen ging eerst wel moeilijk maar uiteindelijk heb ik nu na 13mnd weer helemaal mijn oude gewicht terug. Geef het de tijd eventjes ;) En trouwens bij de 1 zal het ook wel sneller gaan als de ander.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:00

Ik ben tijdens mijn zwangerschap maar 9 kilo aangekomen(ben 1.74m en woog daarvoor 64 kilo),volgens de verloskundige te weinig, maar eenmaal na mijn bevalling waren er geen extra kilo's alleen een puddingbuik.
Na enkele weken was die puddingbuik ook weer strak zonder er iets voor te doen.
Ik at wel meer dan normaal tijdens mijn zwangerschap maar werkte daarbij full-time,ik ging 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof en begon toen wel meer te snoepen, gelukkig voor mij beviel ik al in de eerste verlof week en heb ik dus niet veel extra kilo's gesnoept.

Moet wel zeggen, ik ben iemand die niet stil kan zitten( giga zenuwpees) dus ik kom eigenlijk al haast niet aan terwijl ik best veel eet.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:01

Bij de 1 gaat het sneller dan de ander, mijn zoontje is nu 5 maanden oud en bij mij zitten er ook nog wat extra kilo's aan hoor. Ben overigens ook gestopt met roken en eet nog net niet de straatstenen eruit. :Y)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:05

was er vergeten bij te zetten dat mijn dochter nu 6 maanden en een week is dus in die tyd ben ik al die kilo's al afgevallen.
Ben in mijn zwangerschap ook veel en veeeeeeeeeeeeeeel minder gaan roken en rook nu nog maar 3 a 4 sigaretten per dag maar ben daardoor niet meer gaan eten na mijn zwangerschap. juist minder heb ik het idee haha :D
Laatst bijgewerkt door Pepper3 op 25-06-09 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:05

Knap zeg dat je bijna weer op je oude gewicht zit! Ik denk dat je met wat tijd, lichaamsbeweging en doorzettingsvermogen inderdaad veel bereiken kan.

Momenteel ben ik 18 weken zwanger en 2 kilo aangekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg tegen de zwangerschapskilo's opzie (ben ook maar klein) en goed let op wat ik eet omdat alles veel makkelijker aanzet. Ik eet gezond maar zeker niet voor twee en vermijd zo veel mogelijk suikers. Gelukkig heb ik (nog) geen extra eetlust door de zwangerschap, drink alleen liters karnemelk. Chocola lust ik opeens niet meer, dat smaakt wonderbaarlijk slecht naar karton sinds ik zwanger ben, dus dat scheelt al :Y)

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:06

ik ben tijdens mijn zwangerschap een kilo of 27 aangekomen...
normaal weeg ik rond de 63/64 kilo...nu bijna 8 maanden later zit er nog steeds 13 kilo teveel aan...ben goed bezig, eet gezond, sport 2 x in de week en rij nog paard maar op de een of andere manier wil het gewoon niet lukken om het eraf te krijgen..
frustrerend en ik ben het zo beu...ik wil mijn oude broeken weer aan.....

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:11

EvaLuna schreef:
Knap zeg dat je bijna weer op je oude gewicht zit! Ik denk dat je met wat tijd, lichaamsbeweging en doorzettingsvermogen inderdaad veel bereiken kan.

Momenteel ben ik 18 weken zwanger en 2 kilo aangekomen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg tegen de zwangerschapskilo's opzie (ben ook maar klein) en goed let op wat ik eet omdat alles veel makkelijker aanzet. Ik eet gezond maar zeker niet voor twee en vermijd zo veel mogelijk suikers. Gelukkig heb ik (nog) geen extra eetlust door de zwangerschap, drink alleen liters karnemelk. Chocola lust ik opeens niet meer, dat smaakt wonderbaarlijk slecht naar karton sinds ik zwanger ben, dus dat scheelt al :Y)

haha dat scheelt een heel stuk bij mij waren het hele repen .
Maar hoe je het nu doet met het eten in je zwangerschap vind ik ook zeker knap lukte mij echt niet om van al dat lekker snoep en verkeerd eten af te blijven daardoor kwamen die kilo's er ook zo snel aan.
als je het zo vol kan houden hoe je het nu doet ga je zeker niet veel kilo's aankomen en zijn ze er straks er ook weer zo af ;)

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:15

Trieske_ schreef:
ik ben tijdens mijn zwangerschap een kilo of 27 aangekomen...
normaal weeg ik rond de 63/64 kilo...nu bijna 8 maanden later zit er nog steeds 13 kilo teveel aan...ben goed bezig, eet gezond, sport 2 x in de week en rij nog paard maar op de een of andere manier wil het gewoon niet lukken om het eraf te krijgen..
frustrerend en ik ben het zo beu...ik wil mijn oude broeken weer aan.....

Ik had precies hetzelfde was mijn zwangerschapsbroeken zat die ik zelfs nog naar mijn zwangerschap moest dragen vanwege ik niks meer aankon en hetzelfde geld voor mijn trainingsbroeken.
Wilde er weer is fatsoenlijk en netjes bij lopen
sinds ik nu weer een paar oude broeken weer pas voel ik me weer een stuk fijner en weer wat sexier ook voor mijn vriend haha
want die was het ook zat om mij altyd in wijde kleren, zwangerschapskleren en trainingsbroeken te zien lopen

odetteke

Re: zwangerschapskilo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:22

Ik heb heeeel lang het geven van borstvoeding als excuus gebruikt voor mezelf om niet te hoeven afvallen, maar ook om alles bij elkaar te snaaien :o

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:33

vond het ook verschrikkelijk om een spijkerbroek te kopen die gewoon 2 a 3 maten groter was als mijn oude maat....maar was ook inderdaad die zwangerschapsbroeken beu dus had weinig keus....
en lang leve de corrigerende hempjes....die zijn super....

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 14:43

ik ben iets van 13/14 kilo aangekomen ofzo tijdens de zwangerschap ik begon met 70 kilo en weeg nu zo'n 74/75 (heb geen weegschaal) Mijn zoontje is (vandaag precies :D ) 4 maanden.
Ik moet wel zeggen dat ik er niet speciaal mee bezig ben om af te vallen, wil het wel maar heb er de puf niet voor nu ik weer ben begonnen met werken. Wel rijd ik nu weer paard 2 tot 3x in de week (jong paard) wat ik ruim 3,5 jaar niet heb gedaan en ik hoop dat, dat een beetje wat effect gaat geven. Ik ben iig wel blij dat die shirtjes, strak tot onder de buste en dan los, in zijn :D

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-09 14:58

Thirza schreef:
ik ben iets van 13/14 kilo aangekomen ofzo tijdens de zwangerschap ik begon met 70 kilo en weeg nu zo'n 74/75 (heb geen weegschaal) Mijn zoontje is (vandaag precies :D ) 4 maanden.
Ik moet wel zeggen dat ik er niet speciaal mee bezig ben om af te vallen, wil het wel maar heb er de puf niet voor nu ik weer ben begonnen met werken. Wel rijd ik nu weer paard 2 tot 3x in de week (jong paard) wat ik ruim 3,5 jaar niet heb gedaan en ik hoop dat, dat een beetje wat effect gaat geven. Ik ben iig wel blij dat die shirtjes, strak tot onder de buste en dan los, in zijn :D

jaa wat fijn he die truitjes :d draag ze namelijk ook vind het een uitkomst vooral als je nog wat vetrolletjes hebt en ze niet wil laten zien :P

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:00

Ik woog voor mijn zwangerschap ong 55 kilo, op de dag dat ik ben bevallen 70 kilo, dus 15 kilo aangekomen. Schrok er zo van dat de bevalling spontaan begon haha. :D
Na een week zat ik weer op 58 kilo, dit woog ik tot een half jaar ongeveer. Mijn zoontje is sinds gisteren 1 jaar en ik weeg nu 53 kilo.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:07

Ik ben in totaal ongeveer 15 kilo aangekomen'.
Ben 1.69m en woog voor de zwangerschap 63 kilo en daarna dus 78 kilo.
Het heeft bij mij wel 2 jaar geduurt voordat ik de kilo's weer kwijt was, maar ik heb er dan ook niks voor gedaan (niet gesport of gelijnt).
Weeg nu weer 63 kilo, maar m'n buik begint weer te groeien :D (2de in de maak)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:09

Haha, ik ben bij mijn eerste zwangerschap 7 kg aangekomen, die er daarna snel weer af waren door een operatie aan mijn buik (eten viel daarna niet mee ;)). Bij de jongste ben ik maar 3 kg aangekomen, maar die zijn er noit meer afgegaan ;)

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:15

eerste zwangerschap kwam ik 30 kilo aan
2de zwangerschap ook 30 kilo
3de zwangerschap 31 kilo

voor de eerste woog ik 42 kilo ongeveer , na mijn derde zat ik altijd rond de 49 kilo.
7 kilo van 3 kids dus , ik was er helemaal blij mee.
nu ben ik 35 jaar en heb er in 6 maanden 10 kilo bijgekregen helemaal voor niks haha.

oja ik ben 1.60 m

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:20

gaapje schreef:
eerste zwangerschap kwam ik 30 kilo aan
2de zwangerschap ook 30 kilo
3de zwangerschap 31 kilo

voor de eerste woog ik 42 kilo ongeveer , na mijn derde zat ik altijd rond de 49 kilo.
7 kilo van 3 kids dus , ik was er helemaal blij mee.
nu ben ik 35 jaar en heb er in 6 maanden 10 kilo bijgekregen helemaal voor niks haha.

oja ik ben 1.60 m

jeetje 3 zwangerschappen zoveel aangekomen...en hoe is dat er weer vanaf gegaan????

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 15:24

gewoon vanzelf :D

hoefde eiegnlijk nooit er wat voor te doen .
was er ook niet zo hups af hoor , ben gewoon alles blijven eten .
met een maand of 6 was het wel weer weg .

en baby's van net 5 pond krijgen he haha

alleen nu zomaar uit het niets 10 kilo eraan :(