Ik ben een meisje van 20 jaar van 1.49 en woog voor mijn zwangerschap zo'n 45 kilo,
Eenmaal in de zwangerschap vlogen de kilo's eraan en gingen hele repen chocola en puddingbroodjes zo me mond in.
Toen ik bij de 30 weken aankwam kreeg ik bekkeninstabiliteit dus daardoor kon ik weinig meer doen en moest ik stoppen met werken het enige wat ik aan lopen deed overdag was onze hondjes uitlaten in die tyd zijn de kilo's eraan gevlogen en woog ik in een mum van tyd 65 kilo mischien nog wel wat zwaarder durfde namelijk niet meer om de weegschaal te gaan staan en heb namelijk de 42 weken uitgelopen. Voelde me een wandelende maselein poppetje of hoe je dat ook schrijft

Na mijn zwangerschap was ik van de bevalling al zo 5 kilo kwijt en de andere vijf kilo gingen in de weken erna er langzaam af.
Toch was ik niet tevreden en ging sporten want wilde me ouwe kleren wel weer heel erg graag aan.
ben toen 2 dagen in de week gaan sporten en de andere 5 kilo waren er naar een paar weken af.
Yes een paar oude broeken paste

nu weeg ik inmiddels 49 kilo en ben ik nog niet helemaal tevreden blijf nu 1x in de week sporten en loop veel met mijn nog groene paardjes wil nog zo'n 3 kilo kwijt en dan ben ik tevreden.
nu was mijn vraag hoeveel ben jij met je zwangerschap aangekomen en is het er ook allemaal al of of zijn er nog wat kilotjes blijven steken ??

En trouwens bij de 1 zal het ook wel sneller gaan als de ander.