Ik heb het erg gezellig met ze, maar in bikini ben ik met name dat buikje liever kwijt dan rijk...
Ik fiets elke dag een uur (18 km. ), rijd een uurtje, en dan niet hobbelen maar toch vrij intensief, en ga op donderdag sporten.
In het weekend en zo zelfs nog meer, ben toch wel vrij actief dacht ik zo....
Alleen ik houd gewoon heel erg van snoepen. s'avonds als ik op de bank zit en even niks om handen heb. Het kijken van een film is echt funest. Ik moet gewoon iets (snoepjes, koekjes, chipjes, borrelnootjes) naar mijn mond brengen, liefst in een constante beweging, zoals bij popcorn...
En ondanks het fietsen etc. kan ik toch echt maar vrij weinig spieren in mijn benen ontdekken?
Is dat snoepen wat ik s'avonds doe dan echt zo erg? Ik ben altijd stevig geweest, maar het begint nu echt uit de hand te lopen. Want het begint met 5 kilo, maar ik ga niet wachten tot het meer word.

Vroeger maakte het niet uit wat ik snoepte. Zat hele dagen voor de pc, steeds te snoepen, bleef keurig hetzelfde gewicht... En ondanks dat ik nog maar 15 (bijna 16) ben, is mijn groeien niet noemenswaardig meer...
Is dat snoepen s'avonds nou echt funest?

,probeer stukjes komkommer te nemen,of worteltjes,het gaat eigenlijk gewoon om het idee van eten,wat maakt niet uit........ik heb het ook
) en ben je terug bij af.