wie heeft hier ervaring mee? ik wil namelijk wittere tanden maar wil het niet laten bleken bij die bleek-shops en een behandeling van britesmile (www.wit.nl) is aardig prijzig.. a 500 euro gemiddeld nu zag ik dit, ook een onderdeel van wit.nl
een tandarts vraagt er niet voor niets zoveel geld voor... ik zou niet zelf rommelen. mijn tandarts raadde het sterk af. niet omdat hij zelf nu zo nodig geld wil verdienen, maar omdat je als leek vaak geen mooi resultaat krijgt ivm het niet gelijkmatig opbrengen van het product.
Ik heb het, alleen die blauwe stift zeg maar. Voor 35 euro geloof ik gekocht op de huishoudbeurs. Bij mij heeft het niet echt gewerkt en volgens mn tandarts is het hartstikke slecht voor me gebit geweest.
take_one
Geplaatst: 24-06-09 20:54
Ik heb mijn tanden gewoon bij de tandarts laten bleken.. 300 euro voor boven en onder. Moest paar weken lang snachts een beugel met gel erin dragen.
Alles is slecht.. goedkoop.. duur.. Zou gewoon doen wat jij denkt dat je het fijnst vind..
hier kost het 70 euro per rij, dus boven en onder 140 euro bij de tandarts, duurt 3 weken ongeveer. Ik zou ook niet zo snel zelf met wat aan de slag gaan maar dit aan een expert over laten (bij de tandarts is trouwens ook slecht voor je tanden, bleken is gewoon slecht)
Limanade
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-09 17:12
klopt dat bleken slecht is.. maar mijn tanden worden steeds geler ondanks dat ik goed poets en flos EN mondwater
ik moet over 3 weken toch naar de tandarts en vraag het wel aan hem.. heb ook 2 nepvoortanden die erg geel zijn.. terwijl toen ze nog echt waren, dat de enige 2 die nog mooi wat waren
mondhygieniste kan je hierbij helpen, ik heb opnieuw leren poetsen en geleerd tandenstoker te gebruiken, ook heeft ze me hele gebit gereinigd, prettig is anders maar ze zijn wel bling bling wit
Ja maar sommige mensen poetsen wel goed en blijven gele tanden houden. Bij mijn vriend heeft de hele familie er last van, ze hebben gewoon slechte tanden ondanks goed poetsen ed. Zal wel een stuk erfelijkheid zijn denk wel dat het reinigen van je gebit een beter idee is dan het direct laten bleken
Ik heb het eens laten doen bij een kliniek voor 150 euro. En het hielp goed, had na een uurtje of anderhalf mooie witte tanden. Mijn tanden zijn er niet slechter van geworden, heb het ook maar 1 x gedaan.
Anoniem
Geplaatst: 17-07-09 18:44
Heeft er ook iemand voor en na foto's ?
Ik mag vandaag beginnen met bleken. Heb bitjes laten maken bij de tandarts, waar ik 's avonds opalescence in spuit & dan moet ik ze indoen als ik ga slapen. 5 nachten, eventueel langer. Ben benieuwd naar het resultaat!
Ik heb het ookal eens gevraagd aan mijn tandarts. Hij zei dat mijn tanden echt heel erg stevig en goed zijn, en waarom ik mijn tanden zou laten bleken, mag blij zijn met zo'n gezonde, rechte en harde tanden...
Vond ik dus bullshit, mijn tanden zijn geel en ik zou ze graag een tint lichter... Nu durf ik het niet opnieuw vragen :S
Lijkt mij precies dat iedereen een andere manier heeft?
__Laura, hoeveel kost dat soort behandeling ongeveer? (ik ben wel van Belgie, maar zal wel ongeveer een beeld geven hoop ik)
Anoniem
Geplaatst: 17-07-09 19:19
Niet vergeten dat je tandarts jou van dienst hoort te zijn, jij mag beslissen waarin Dat is niet aan hem!
Ik heb 200 euro betaald om die bitjes te laten maken & 40 euro voor de gel zelf (4 spuitjes, genoeg voor 6 behandelingen).
koekjes1985
Geplaatst: 17-07-09 20:03
zou het niet doen hor, heb er nu nog spijt van. Ik had het ook laten doen, maar niet bij de wit maar een andere bekenden. Kosten iets van 250-300 euro. Het resultaat viel me zwaar tegen, de pijnscheutjes helemaal en het was zo weer zo als het was. pijnlijden, weggegooit geld en een grote teleurstelling. ik zou als je het doet gewoon naar de wit gaan. denk dat die alleen zo'n goed resultaat kan geven.
Ik vind je bericht behoorlijk onduidelijk ? Begrijp niet wat je hebt laten doen bij wie? Pijnlijden?
koekjes1985
Geplaatst: 17-07-09 21:39
ik heb het bij perfect smile laten doen. en het was bij mij athans heel pijnlijk, want ik had al wel iets gevoelige tanden maar dat het zo erg zou zijn. Ik kreeg om de seconde zo'n scheutje zeg maar, net als je een zuurtje eet of iets heel kouds. maar dan 10x erger. De behandeling is zo wie zo geen pretje. Je moet zo'n klem op en dan ga je steeds kweilen. (dat moet je er dan voor over hebben) maar als ze dan steeds met dat spul op je tanden gaan, dan kreeg ik steeds van die scheuten. (echt heel onprettig!!!) en toen was het eindelijk klaar en daarna heb ik echt zeker 2 dagen liggen janken, omdat de pijnscheutjes steeds bleven komen. (beetje me mond open en begon alweer) Maar dat was mijn ervaring. Ze waren wel iets witter, maar dat was heel kort en het viel me zo wie zo erg tegen. Denk dat de wit wel eerder beter resultaat geeft. Omdat al die BNérs er ook heen zijn geweest en bij sommige zie je ook echt mooi resultaat. maar het is aan jou.. (zou het nu niet weer doen, maar heb wel spijt dat ik het niet bij de wit heb laten doen.)