Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik was volledig aan het weg zakken in niets voelen, en na een tijd wou ik dat niet echt maar maar ik kreeg het niet weg. Fjordje was vervelend, ik kon niet goed met hem om. Ik had een trainer en die gaf me les, ging niet zo erg goed vooruit. En op een dag brak fjordje uit bij longeren, mij meesleuren. trainer zei: je moet eens boos worden! en toen kwam plots alles los en heb ik weken veel moeten huilen en kon ik plots weer voelen.
...... want ik praat heel veel, maar ik zeg niks

mijn valkuilen en pluspunten te zien. Marigold schreef:ik raad hypnose af, maar dat heeft met mijn geloofs overtuiging te maken.
m.i. is het gevaarlijk je geest op die manier open te stellen, aangezien er (en daar zijn de meesten het inmiddels wel over eens) meer is tussen hemel en aarde, en datgeen er is tussen hemel en aarde, het geestelijke, naar mijn overtuiging de duivel en engelen, werken door mensen heen (de mens is de belichaming waardoor ze voet op de aarde kunnen krijgen).
als je een instrument wordt van de duivel (slechte geesten) dan wordt je daar echt niet beter van.
vandaar dat ik zeg, pas ermee op je geest open te stellen, je wordt er erg kwetsbaar van.
KiWiKo schreef:Ik heb dat ook in behoorlijke mate gehad. Ik ga eens in de maand onder hypnose...... want ik praat heel veel, maar ik zeg niks
![]()
en uiteindelijk haalt dat je een keer in
nektosha schreef:KiWiKo schreef:Ik heb dat ook in behoorlijke mate gehad. Ik ga eens in de maand onder hypnose :D...... want ik praat heel veel, maar ik zeg niks :)
en uiteindelijk haalt dat je een keer in :)
Heeeeeeel herkenbaar! Ik kletste elke psycho-dinges onder tafel, misleidde iedereen, maar ook mezelf.
Bij mij heeft equitherapie erg geholpen.
Sterkte met uitzoeken wat helpt voor jou :(:)