Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en de schokken van het rijden een hel voor de whiplash dus rustig aan doen) Lenneke_ schreef:Ik vind het vooral heel lastig met school. Want op school begrijpen ze het niet dat ik het geen hele dagen vol hou. Als ik zeg dat ik me niet goed voel en naar huis wil zeggen ze dat ik maar een asperine extra moet nemen en 's avonds vroeg naar bed moet gaan. Ik ga daar dan niet tegenin omdat ik niet zielig wil doen. Met als gevolg dat ik 's avonds juist niet in slaap kom omdat ik me weer heel beroerd voel.
Eigenlijk was afgelopen week de laatste week school. Maar door lekage was als ons werk kapot en hebben we nu een week langer om het af te maken. Dus ik moet het nu nog een week langer vol zien te houden. Gelukkig heb ik daarna vrij.
Ik was ook 4 kilo afgevallen in een week tijd doordat ik helemaal geen eetlust meer had. Dat zit er inmiddels wel weer aan.
) en dat hielp wel 
) maar goed ik moet het toch even kwijt. LDRD schreef:Jammer dat iemand het whiplash heeft genoemd, dat maak de kans op herstel helaas kleiner is al vele malen aangetoond.
Ik zeg (met veel ervaring), maak je niet druk, dit gaat over. Beweeg gewoon, er is niets kapot dus dat is geen enkel probleem en is juist goed, al zal het in het begin wellicht wat pijn doen. Je spieren moeten gewoon herstellen.
Idd omdat whiplash een zwaar beladen woord is, en mensen minder snel herstellen.Elco schreef:Ik Ook ik had fyschio voor geschreven gekregen wat achteraf dus helemaal niet mag met een whiplash..!!!! Bij mij is het dus blijvend, wat ook vaak het geval is met een whiplash..
Dus mag hopen dat ik wel weet waar ik over praat