Keelpijn!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Keelpijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 22:32

Het zit me niet mee, ik ben eindelijk van de pijnstillers af na 4 weken problemen met me mond maar ik heb nu echt enorme keelpijn, ik wil slapen maar dat gaat nu nóóit lukken, ik vermoed dat ik zo vreselijk verkouden ben doordat ik gisteren heel erg bezweet op de scooter ben gaan zitten (kon ik niets aan doen) mn keel brand bij het slikken en als ik hoest lijkt het net of iemand me strot dichtknijpt :') het is echt kurkdroog, ik heb al liters thee met honing op, happen honing zelf, zuigtabletten etc maar niets werkt, en ik wil slapen! iemand een wonder tip?

RelarDevi

Re: Keelpijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:53

drop?
wat ik zelf ook eens heb gedaan, kruidenthee (kamille, sterrenmunt, brandnetel o.i.d) zetten en dan effe laten afkoelen en in een flesje doen.
En dat meenemen naar bed. Het wordt wel koud maar het is wel iets beter voor je keel dan water.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 22:56

dropjes sabbelen werkt niet (heb van die wybertjes) thee verlicht wel maar alleen als ik drink, heb net geroggeld :')! met zout, branderige gevoel trok iets weg, zit nu met een natte theedoek en een sjaal om mn nek..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:57

Helpt dat dan? Nooit van gehoord (natte theedoek)

daarom neem ik het ook mee naar bed, hopen dat ik beetje kan slapen, en ondertussen heel veel slokjes nemen :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-09 23:02

MoonChloe schreef:
Helpt dat dan? Nooit van gehoord (natte theedoek)

daarom neem ik het ook mee naar bed, hopen dat ik beetje kan slapen, en ondertussen heel veel slokjes nemen :D

geen idee, volgens oma weet raad wel :') ik heb echt alles gehad dus ik probeer dit maar, moet er mee slapen maar vind dat eng :')

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 23:06

sterkte en beterschap..