Gister gingen we voetballen met de paarden. (Met zo`n grote bal waar je tegen aan moet schoppen of je paard). Maar toen klapte een paard met z'n kaak op m`n 'stroombotje' en nou wordt het langzaam steeds blauwer en het doet nogal pijn. Wat moet ik doen? De HA bellen of het nog een paar dagen aanzien?
-X-
Rebel_Jits
Geplaatst: 17-06-09 18:31
Is gewoon een blauwe plek, denk niet dat het iets ernstigs is. Reden dat het meer pijn doet dan een blauwe plek op een andere plek, is dat het 'stroombotje' eigenlijk een zenuw is. En ja, die zijn best gevoelig
Precies wat Rebel_Jits zegt, het stroombotje is een zenuw, en ja als je daar een klap tegen aan krijgt doet wat meer pijn dan gewoon tegen je boven arm of been, maar een blauweplek krijg je altijd, is over een paar dagjes wel weer weg. De HA kijkt er naar en zegt ooh een blauwe plek over een paar dagen wel weg. (kan trouwens ook wat langer duren hoor:P) weet niet bang is niks
Ew_love
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-09 18:56
Oh oke. Vond het alleen een beetje vreemd, want m`n hele arm doet pijn. Niet alleen die plek, van de blauwe plek heb ik eigenlijk niet echt last ofzo. Maar als ik m`n pols aanraak, doet dat wel pijn... Maar ja, zal wel niks zijn dan Dank je.
Dat is waarschijnlijk de uitstraling van de zenuw die je hebt geraakt. Dat is over een paardagen als het goed is ook weg, Je hebt een flinke klap op die zenuw gehad, en dat straald nu dan uit naar je pols. eventjes beetje rustig aan doen.
Als je alles nog voelt en kan bewegen in die arm, is de zenuw niet gebroken of bekneld
xNursiex
Geplaatst: 18-06-09 18:51
Ik zou ook even wachten Het is ook een heel gevoelig plekje waar je je gestoten hebt!
Als het nu erg lang duurt zou ik wel even naar de HA gaan, maar denk niet dat er nu een reden toe is. Maargoed, alleen jij voelt natuurlijk je eigen pijn en vanaf internet is het moeilijk te beoordelen. Neem aan dat er ook gewoon in real life door anderen naar is gekeken?