Kinkhoest, wie heeft het nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Kinkhoest, wie heeft het nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 16:58

De titel zegt het al,

Hoelang heb je het al, wat zei de dokter er bij jou over, hoe snel kwam de dokter er achter etc...

nicolientje

Re: Kinkhoest, wie heeft het nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 18:17

ik heb het een aantal jaar geleden gehad. De dokter kwam er naar ongeveer drie weken achter en ik moest gewoon uitzieken :)

sterkte, ik weet hoe naar het is!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 18:34

Ik heb het een hele tijd geleden gehad! Alleen de dokter zei van niet, want 'dat hadden we niet hier in Nederland'. :roll: We zijn toen dus gewoon naar Zwitserland gaan en hebben daar mijn nichtje die toen baby was aangestoken, echt levensgevaarlijk voor zo'n baby. Ze heeft ook een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Daar stelden ze wel de diagnose kinkhoest en even later had de buurvrouw van mijn oma (jaja :D ) het ook, dus weet zeker dat ik het ook heb gehad.
Ik weet hoe vervelend het is, bij mij heeft het de hele zomervakantie geduurd en daarna kon ik nog niet goed rennen enzo zonder hoestaanval te krijgen.

Sterkte! :(:)

InezFlip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-09 18:57

Oke, bij mij kwam de dokter er ook heel laat achter terwijl de syhmtonen eigenlijk heel simpel zijn, en een dokter zou daar echt wel makkelijk en snel achter moeten komen. Ik heb het nu 3 maand en de dokter zei dat het nog wel 3 maand gaat duren. Ben ik dus een half jaar ziek. Het is idd uitzieken.

@Loose, heel erg zeg! De dokter zei ook dat ik niet bij baby's mag komen. Levensgevaarlijk.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:39

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-09 09:42

Yep, hier ook...
Ben net terug uit Turkije..ben daar vreselijk ziek geworden, in ziekenhuis gelegen aan infuus ed, hartfilmpje laten maken, want ze wisten niet wat het was.
Ok, longonsteking, bronchitus, nog een hele rits ellende met mn bloed, prednison gehad via infuus en mocht naar huis vliegen.
Nu al 2 weken in ziekenhuis af en aan, blijkt dus kinkhoest te zijn kwamen ze hier achter (buiten die andere dingen om).
Moet flink rust nemen, raak snel buiten adem en slaap nog meer dan ik al deed, heel irritant..lichaam wat pijn doet en erg benauwd.
Ik heb salbutamol gekregen en tahts it, moet uitzieken en dat voor het gemak gekregen als ik snachts een aanval krijg (heb het vooral snachts of bij inspanning)..
Mij werd verteld dat mijn besmettingsperiode al voorbij is en ik me daar niet druk om hoef te maken..ware het niet dat mn zusje, moeder en vriendin (met laatst genoemde ben ik op vakantie gweest) nu ook erge keelpijn hebben etc..
Ik vermijd dan ook de baby's/kids in de vriendengroep..