Ik had sinds een paar dagen last van mijn rechterzij. Toen ben ik naar de dokter geweest en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis (dat was vorige week vrijdag). Bloedonderzoek en foto's laten doen en maken om te kijken of ik geen longontsteking had. Nee, alles goed. Had wel een verhoogde waarde van iets, en dat was er alleen maar als je een virus had of pfeiffer. Naja aan pfeiffer doe je toch niks dus daar kijken we niet naar, ik heb wel dat ik de laatste tijd al wat moe was enzo, maar dat zou daar wel aan liggen

Afgelopen dinsdag was het bijna over, moest ik keihard niezen en knap daar voelde ik iets knappen in me zij. Ik dacht da's niet goed. En jahoor toen ik weer rechtop stond verging ik van de pijn. Voorzichtig doorgelopen en maar gewoon school afgemaakt (was het 5e uur dus daarna moest ik nog maar 1 uurtje). De volgende dag was het alleen maar erger. Gewoon naar school gegaan en de nodige pijnaanvallen gehad. Naja gisteren was het nog erger en vandaag kwam ik amper me bed uit. Tegen me moeder gezegt dat ik vanmiddag niet eens ging paardrijden. Nou dan weet ze het wel als ik dat zeg, of ik ben dan echt doodziek of ik verga van de pijn. Direct gebeld en 11.10 konden we terecht. Ondertussen had ik ook al een paar klasgenootjes op de hoogte gebracht want die vroegen ook het vaakst hoe het ging enzo. Mijn wiskundedocent (tevens ook mijn gymdocent en mentor <-- hele goede mentor) op de hoogte gebracht <-- moest onder wiskunde weg. Naja die zij; je verteld het maandag wel of anders krijg je klapp'n
met zo'n big smile van hier tot tokio (hij wil altijd weten hoe het met je is enzo <-- hele aardige man) Maargoed, onder wiskunde zat ik te kronkelen van de pijn. Vroeg ook zo'n klasgenootje; gaat het wel? Ik met tranen in me ogen: nee. Bij de dokter nog ff een potje zitten janken en maar spierverslappers, ibuprofen en allergie pilletjes voorgeschreven gekregen (allergie omdat ik het zo benauwd had). Ik adem ook heel oppervlakkig omdat ik niet diep adem kan halen. Dus zonet ibu gekregen en het gaat alweer een beetje.
Vanmiddag misschien heel even naar me paardje lekker borstelen en vanavond is er skopje voor 12 t/m 16 jaar maar daar kan ik dus niet naar toe
naja nog een half jaartje en dan kan ik elk weekend en skopje voor ons is elk kwartaal ofzow weet ik veel of elk half jaar 
Maargoed, hopen dat het snel over is zodat ik nog flink kan trainen voor 27 juni, want dan heb ik een heel belangrijk concour. En dan is 28 juni finale waar ik natuurlijk naar toe wil. Liever een week geen paardrijden dan dat concour niet kunnen rijden
Sorry voor dat lange verhaal, maar ik moest het ook ff kwijt
EDIT: Ik heb ook het gevoel dat bij elke pijnlijke beweging iemand een mes in me zij steekt .........