wespen/bijen/iets anders - steek doet nog erg lang pijn?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Serendipity1

wespen/bijen/iets anders - steek doet nog erg lang pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 23:05

Hallo :D

Zie titel; met "erg lang" bedoel ik de tijd tussen ergens augustus vorig jaar, en nu :P
Ik heb vaak steken in mijn voet, en dat is altijd op de plaats waar ik in augustus gestoken ben door een beest. (denk wesp, weet niet zeker, was onder tafel omdat de hond het nodig vond naar dat diertje te happen)

Ik heb toen geprobeerd zo goed mogelijk het gif te verwijderen, maar omdat dat rotbeest me onder mijn voet geprikt heeft, in het middenstuk zegmaar :+ is dat niet zo goed gelukt.

Google levert niets op, en ik vroeg mij af of het mogelijk is dat zo'n steek nog zo lang pijn doet? Tis echt een vervelende pijn, het steekt even, en trekt dan weer weg om 20 seconden later weer terug te keren.

Iemand ervaring hiermee?
Huisarts kan, maar ik heb die man al zo vaak gezien de laatste tijd dat ik het eerst hier maar even probeer.

Bedankt!

Kieffer

Re: wespen/bijen/iets anders - steek doet nog erg lang pijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 05:49

Heel stom ik heb dat ook in mijn voet, maar dan niet omdat ik daar gestoken ben door een wesp of bij, maar omdat ik in een spijker ben gaan staan vroeger.

Mijn huisarts zei dat het littekenweefsel is. Wanneer je het op een bepaalde manier forceert door een beweging met veel rek in je voet oid. dan voel je dat weefsel omdat het niet even sterk en elastisch is als je normale weefsel. als ik de pijn voel denk ik ook wel dat hij daar gelijk in heeft.

Nou is een spijker natuurlijk een stuk groter dan een wespensteek, dus of dat het bij jou ook is weet ik niet... Maar als je er last van hebt en geen andere oorzaak kan vinden, dan zou ik het er zeker niet bij laten zitten en toch even langs je HA gaan, wie weet heeft hij voor jou ook wel een logische verklaring :)