Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). En als ik even gezeten heb en ik sta op ben ik heel licht in mijn hoofd.
Kreeg ik vandaag te horen van een erg goede vriend. Volgens hem heb ik een onregelmatige hartslag
astridjhu schreef:@Kieffer: Ik verwacht ook niet dat ik me er beter van kan gaan voelen. Maar ik zou graag weten wat jullie ervan denken. Er wordt door twee man gezegt (Goede vrienden) de ziekte van Pfeifer. Maar ik ben erg benieuwd wat het anders zou kunnen zijn. Dan weet ik in elk geval wat me te wachten kan staan
eempiej schreef:Ik zou je niet zo op laten fokken hoor door die jongenIs hij bekend met polsvoelen?
Het zou ook kunnen zijn dat je ijzergehalte erg laag is waardoor je futloos wordt.
Zoals anderen altijd zeggen, eet ik eerder te veel als te weinig
Ook voldoende suikers
Kieffer schreef:astridjhu schreef:@Kieffer: Ik verwacht ook niet dat ik me er beter van kan gaan voelen. Maar ik zou graag weten wat jullie ervan denken. Er wordt door twee man gezegt (Goede vrienden) de ziekte van Pfeifer. Maar ik ben erg benieuwd wat het anders zou kunnen zijn. Dan weet ik in elk geval wat me te wachten kan staan
Ja dat begrijp ik, maar vrijdag laat je bloed prikken en dan heb je zekerheid... Nu laat je je misschien allemaal gekke dingen aanpraten.
Ik heb het zelf trouwens ook, slaap wel 9 uur per nacht en slaap doodmoe op. Geen Pfeiffer, maar het heerst een beetje zeggen mijn moeder (doktersassistente) en stiefvader (huisarts).
Hoop dat het snel weer over gaat want ik heb er al zo'n 1,5 maand last van en het is heel rot.
Eet in ieder geval genoeg en gezond, beweeg ook genoeg en kijk ook eens of je niet te veel slaapt, daar kun je ook moe en lusteloos van worden.