Enkelbanden inkorten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mar_leen

Enkelbanden inkorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 19:47

Hoi hoi!!!

Vrijdag ga ik naar het ziekenhuis om te kijken of mijn enkelbanden op misschien wel de pezen moeten worden ingekort!!!
Ik zwik echt zoooo vaak door mijn enkels dat is echt niet normaal, steunzolen of brees helpen echt niet!!!
Ook al heel vaak naar fysio en sesar geweest maar die kunnen ok niets doen...:(
Dus ben echt benieuwd wat ze vrijdag zeggen!!!

Heeft iemand hier al wel eens zijn enkelbanden of pezen laten inkorten?

Groetjes,

Marleen

Anoniem

Re: Enkelbanden inkorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 19:48

Heey meis,

succes vrijdag! Ik heb er nog geen ervaring mee maar moet het waarschijnlijk wel laten doen ook over een tijdje :\. Steunzolen of brace helpen bij mij ook niet echt en ook cesar en fysio helpen niet. Dus zelfde probleem als bij jou :p.

xx Dees

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 19:51

Nouw waarschijnlijk kan ik het jou dan wel vertellen binnenkort :P

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:51

Ik volg ook even :P Heb er geen ervaring mee, maar ik vermoed dat het uiteindelijk bij mij ook op die ingreep zal uitdraaien.
Ik heb m'n enkel al zo vaak ernstig verzwikt dat heel die enkelbanden uitgelubbert zijn enzo.Therapie en zooltjes mogen helaas niet baten .

smillie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:54

Wat is Cesar?

Bij mij is het met ouder worden precies verbeterd (ben nu 20)
Banden zijn zo vaak verrokken en gescheurd geweest aan beide enkels dat de dokters ook van een operatie spraken.
Ik wou het niet doen voor de lange revalidatie aan beide enkels.

Nu gaat het stukken beter, al blijft een brace noodzakelijk hier...

mar_leen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 19:59