ik hoop dat ik advies kan krijgen,
ik heb sinds 8 jaar al osgood schlatter in mijn knie, helaas is dat pas 2 jaar geleden ontdekt en zijn ze er nu achter gekomen(maand geleden) dat het eigenlijk al te laat is en dat ik de rest van mijn leven pijn hou. moet nu 3 maanden met krukken lopen en fysio.
aan de zelfde been(rechts) heb ik ook een probleem met mijn voet, hij staat heel erg naar binnen, mijn schoenen slijten af omdat ze tegen elkaar aan schuiven, linker voet staat wel recht. ik moet er heel er gop letten tijdens het lopen dat ik mijn voet recht zet, bij elke stap moet ik naar benende kijken en eigenlijk over een lijntje lopen...
ik denk dat doordat ik zo "anders" loop dat ik daardoor ook een heup heb die naar binnen staat wat weer zorgt voor pijn in me rug.
nu is mijn vraag, heeft iemand ook zo iets en zo ja hebben jullie daar iets voor, goede bracen of zo. het liefst wil ik eigenlijk gewoon een koker om mijn been en voet zodat alles recht sta en ik daardoor ook misschien minder pijn heb...
help me aub, ik zal het binnen kort ook eens met mijn fysio over hebben wat hij er van vind, want het lijkt wel hoe meer pijn in me knie hoe meer me voet naar binnen staat.
Laatst bijgewerkt door Mars op 09-06-09 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel verduidelijkt